مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 34628
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


اعتبار سایت با الکسا یا گوگل؟
صاحبان سایت‌های زیادی هستند که این روزها به دنبال رنک الکسای کمترند. هزینه‌های میلیونی برای آن می‌کنند و برای مقایسه سایت خود با دیگران، نمی‌دانند به رنکینگ گوگل انکا کنند یا سایت الکسا. در این گزارش مقایسه این دو رنکینگ را بخوانید.

عیار اعتبار سایت، الکسا یا گوگل؟
رنک گوگل


آدم‌ها دوست دارند اعتبار بیشتری برای سایت خود مهیا کنند. سایت‌های زیادی هم می‌بینیم که اطلاعات کمی روی آن قرار دارد اما رنک گوگل خوبی دارند. آن‌ها می‌خواهند رنک گوگل خود را به رتبه‌ای خوب رسانده تا سایت خود را بفروشند. دستیابی به رنک گوگل خوب آسان نیست اما به نظر نمی‌رسد ترافیک عامل مهمی برای ارزیابی از طرف گوگلی‌ها باشد. سایت‌های زیادی هستند که اگرچه بازدیدکننده‌های زیادی دارند اما دارای رنک صفر هستند.

چند نکته درباره رنک گوگل صفحات وجود دارد:

نخست- اگر رنک گوگل عدد بالایی را نمایش دهد، آن گاه آگهی‌دهنده‌ها نگرانی زیادی برای نمایش آگهی روی سایت نباید داشته باشند. به همین خاطر است که در جهان اینترنت، برای صاحبان وب‌سایت این عدد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

اگر رنکینگ شما از طرف گوگل صفر اعلام شد به این معنا نیست که گوگل هیچ اهمیتی به سایت نمی‌دهد و هیچ ترافیکی از طرف گوگل به سوی شما روانه نخواهد شد. صفحاتی هستند که ۱۲ تا ۱۵ هزار پیچ ویو دارند و حدود ۹۰ درصد مخاطب آن‌ها از طرف گوگل می‌آید. پس نگران نباشید.

اگر می‌خواهید رنکینگ بهتری داشته باشید بهتر است محتوای اختصاصی‌تری تولید و عرضه کنید و در سایت‌های دیگر مثل شبکه‌های اجتماعی با درج نشانی سایت فعالیت کنید.



رنک الکسا


الکسا، لزوما به سایت‌هایی که بهتر فعالیت کنند رنک بهتری نمی‌دهد. الکسا تاکید بیشتری روی تعداد بازدیدکننده‌های سایت دارد. نزدیکی زمان انتشار مطالب اهمیت چندانی در رنک الکسا ندارد. اما تعداد مطالب و ترافیک بازدیدکنندگان روی رنک الکسا تاثیر می‌گذارد.

به طور خلاصه می‌توان گفت راه‌های کلک زیادی برای بهتر شدن رتبه‌بندی سایت الکسا وجود دارد مثل نصب تولبار الکسا یا ریفرش شدن خود به خودی صفحات وب. به دوستان خود بگویید الکسا تولبار را نصب کنند و روزی چند بار به سایت شما بیایند، معجزه می‌شود بدون این که کار بیشتری انجام داده باشید!

راه دیگری که برای بهتر شدن رنک الکسا می‌توانید در پیش بگیرید، افزایش مطالب سایت است.



نتیجه گیری:


اگر قدمت یک سایت، اهمیت آن برای موتورهای جستجو و اجتماعی بودن سایت برایتان اهمیت دارد رنکینگ گوگل را عیار بگیرید، اما اگر فقط تعداد رهگذران روی سایت برایتان اهمیت دارد، رتبه الکسا را قاب بگیرید.


:: برچسب‌ها: اعتبار سایت , الکسا , گوگل ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392




Healthbook، نشانه ای جدید از iWatch

بر اساس گزارشات منتشر شده، اپل در نسخه ی بعدی سیستم عامل خود - iOS 8 - از برنامه ی جدیدی رونمایی خواهد کرد که احتمالاً به طور پیش فرض نیز بر روی سیستم عامل نصب شده است. این برنامه که نامش Healthbook است، وظیفه ی حراست از سلامتی شما را بر عهده دارد!

در آی او اس 8 شاهد نرم افزاری جدید به نام Healthbook خواهیم بود. این برنامه همان طور که از نامش پیداست، با سلامتی سر و کار دارد.

از قابلیت های این نرم افزار می توان به محاسبه ی مسافت طی شده و نیز کالری مصرف شده اشاره کرد.
همچنین احتمال می رود این برنامه بتواند فشار خون، قند خون، ضربان قلب و مواردی از این دست را نیز محاسبه کند.

نکته ی قابل تأمل در این گزارش، تقویت احتمال عرضه ی هر چه سریع تر iWatch توسط اپل است. iWatch یا همان ساعت هوشمند اپل، دستگاهی پوشیدنی است که ویژگی های آن می تواند آن را از دیگر تکنلوژی های پوشیدنی موجود در بازار متمایز کند.

هر چه می گذرد، قابلیت های نهفته ی چیپ M7 بیشتر نمود پیدا می کنند و همان طور که فیل شیلر گفت، این چیپ دروازه ی جدیدی به سوی نرم افزار های حوزه سلامت باز می کند.



:: برچسب‌ها: آیواچ , Apple , M7 Chip , Apple Watch , Fitness , Health , iOS8,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392




دهد فجر مبارک !!!!!!!!!!!!

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری . بهمن که از راه می رسدشهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است. هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. گام هایش همه جا یاس می کارد و گل محمدی به خانه ها هدیه می کند.
بهمن همیشه در راه است.
فرارسیدن ایام مبارک فجر طلیعه ی آزادی ملت و محو استبداد و واپس راندن استعمار، بر ملت بزرگ ایران مبارک باد.

شرکت Peach



:: برچسب‌ها: دهه فجر مبارک,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392




تصاویر اکسپریا Z۲ لو رفت
اسکپریا z2

تصاویر اینترنتی نسل بعدی اکسپریای سونی با نام Z۲ در حالی منتشر شد که ظاهرا تفاوت چندانی بین این مدل و Z۱ از منظر ظاهری وجود ندارد.

تصاویر رده بعدی گوشی‌های سونی با نام اکسپریا Z2 در اینترنت منتشر شده و البته با توجه به اینکه مدل بهبود یافته اکسپریا Z1 است، چنین انتشاری در وب جای تعجب چندانی ندارد.

انتظار می‌رود که این گوشی با نمایشگر ۵٫۲ اینچی روانه بازار شود و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی داشته باشد.

نمایشگر این گوشی کمی از مدل قبلی بزرگتر است و همین باعث محبوبیت آن شده و علاوه بر این تغییر، دوربین ۲٫۱ و ۲۰٫۷ مگاپیکسلی در جلو و پشت این گوشی هوشمند از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز، رم سه گیگابایتی و سیستم عامل اندروید کیت‌کت دیگر بخش‌های تشکیل دهنده این گوشی را شامل می‌شود.زمان رونمایی رسمی از این گوشی هنوز مشخص نیست.



:: برچسب‌ها: ال جی , اکسپریا Z۲ , تلفن هوشمند , دوربین 2, 1 و 20, 7 مگاپیکسلی , رم سه گیگابایتی , سونی , سیستم عامل اندروید , نمایشگر 5, 2 اینچی ,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 9 بهمن 1392




تیم کوک اعتراف کرد: فروش آیفون 5C کمتر از حد انتظار اپل بوده است!

تیم کوک اعتراف کرد: فروش آیفون 5C کمتر از حد انتظار اپل بوده است!

پس از انتشار اولین گزارش درآمد سه‌ماهه شرکت اپل، تیم کوک به طور تلویحی اعتراف کرد که گوشی هوشمند آیفون ۵C‌ سهم کمتری از کل فروش گوشی آیفون نسبت به آن چیزی که اپل فکر آن را کرده بود به خود اختصاص داده است. اپل در گزارش خود آورده است که موفق به فروش ۵۱ میلیون دستگاه گوشی آیفون در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۳ شده است اگر چه به فروش مدل به مدل در این گزارش اشاره‌ای نشده است.

iPhone-5c-color

تیم کوک اعلام کرده که وی بر این باور است که قابلیت حسگر اثر انگشت TouchID در آیفون ۵S که در آیفون ۵c وجود ندارد باعث شده تا خریداران به خرید مدل ارزان‌تر روی نیاورده و خرید گوشی بهتر را ترجیح دهند.

مدیرعامل شرکت اپل در ادامه تاکید کرده است تمامی قابلیت‌های موجود در آیفون ۵s باعث جذابیت بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر این مدل نسبت به مدل با قاب پلاستیکی شده است. اگر چه مدیرعامل اپل به این موضوع به طور رسمی اذعان نکرده اما این گمانه‌زنی وجود دارد که اپل نسبت به معرفی نسل بعدی آیفون ۵c اقدام نخواهد کرد و به عبارت دیگر اپل دیگر برنامه‌ای برای معرفی آیفون با قاب پلاستیکی در سال ۲۰۱۴ نخواهد داشت.

گوشی هوشمند آیفون ۵c جایگزین گوشی آیفون ۵ در خط تولید شرکت اپل شده است و اکنون اپل ۳ گوشی رده بالای آیفون ۵s ، رده متوسط آیفون ۵c و رده پائین آیفون ۴S‌ را در برنامه تولید خود دارد.



:: برچسب‌ها: تیم کوک , آیفون 5C , اپل ,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 9 بهمن 1392




انتشار تصاویری از گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به سیستم‌عامل تایزن
چند روز پیش سامسونگ برای معرفی دستگاه‌های جدید تایزنی در نمایشگاه MWC 2014 دعوتنامه فرستاد. به نظر می‌رسد خوشبختانه سامسونگ قصد دارد اولین گوشی تایزنی را رونمایی کند.

Samsung-ZEQ-9000

 این گوشی هوشمند که قرار است در دو مدل SM-Z9000 و SM-Z9005 تک سیم کارت و دو سیم کارته و با نام ZEQ معرفی و عرضه شود احتمالا همچنین دارای یک پردازنده دو هسته‌ای اسنپ‌دراگون و یک گیگابایت رم نیز خواهد بود؛ البته برخی منابع ادعا کرده‌اند که سامسونگ از پردازنده چهارهسته‌ای ۲٫۳ گیگاهرتزی استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات درز کرده می‌توان به صفحه‌نمایش ۴٫۸ اینچی اچ‌دی ۷۲۰p و اتصال پرسرعت LTE اشاره کرد. چند روز پیش ابتدا یک تصویر رندر شده با کیفیت از این گوشی منتشر شد و حالا تصویری هرچند تار و واقعی از اولین تایزنی سامسونگ درز کرده است.

سامسونگ شش روز پیش اعلام کرد قصد عرضه گوشی‌های تایزنی را در کشورهای مختلفی مانند کره و روسیه عرضه کند؛ سامسونگ هنوز تاریخ خاصی را برای عرضه این گوشی اعلام نکرده است و به عبارت “نیمه اول سال” بسنده کرده است.



:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , سامسونگ , سیستم‌عامل تایزن ,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 9 بهمن 1392




مک‌بوک‌های آینده با دو صفحه‌نمایش و استفاده از انرژی خورشیدی

 شاید برای شما هم تا کنون این سؤال پیش آمده باشد که چرا کمپانی‌های «بی‌فکر و بی‌عقل» گوشی، تبلت یا لپ‌تاپی نمی‌سازند که از انرژی خورشیدی استفاده کند و دیگر نیازی به شارژ باتری نداشته باشد.

 

این خبر را جزء مطالب جالب در ذهنتان ثبت و ضبط کنید: اپل به دنبال اضافه کردن صفحه‌های خورشیدی به مک‌بوک‌های خود است.

کمپانی اخیراً پروانه‌ای را دریافت کرد که به حکم آن مک‌بوک‌های آینده نه تنها با انرژی خورشیدی کار می‌کنند، بلکه دو صفحه‌نمایش هم دارند. به این ترتیب، صفحه داخلی مثل یک صفحه‌نمایش معمولی کار خواهد کرد، اما صفحه‌نمایش خارجی دستگاه به عنوان یک صفحه‌نمایش جانبی با یک صفحه خورشیدی تلفیق می‌شود و نیروی الکتریکی مورد نیاز دستگاه را تأمین می‌کند. اما این تنها کاربرد صفحه دوم نیست، این صفحه‌نمایش لمسی هم هست و کاربردهای یک تبلت را به مک‌بوک اضافه خواهد کرد.

این نظریه‌ها برای افرادی که با دستگاه‌های هایبرید و ترکیبی تبلت و لپ‌تاپ به ویژه آن دسته که بر ویندوز مبتنی هستند، آشناست اصلاً دور از ذهن نیست. متأسفانه این فناوری هنوز با مرحله تولید انبوه و ورود به بازار فاصله زیادی دارد. اولاً به این دلیل که دستگاه‌های دو صفحه‌نمایشی عمدتاً به دلایل مربوط به طراحی ارگونومیک و مصرف باتری، هنوز همه‌گیر نشده‌اند. و دوماً این‌که اگرچه ما هم بی‌صبرانه منتظر هستیم تا با این فناوری جدید احتمالاً عمر باتری‌هایمان به بی‌نهایت برسد، اما فناوری استفاده از انرژی خورشیدی هنوز به این مرحله نرسیده است.

بله، البته بسیاری از مزرعه‌های خورشیدی آمار صرفه اقتصادی بسیاری خوبی دارند، اما دلیل آن صرفاً صفحه‌های غول‌پیکر خورشیدی و فناوری‌های جانبی است، نظیر استفاده مجدد از گرمای صفحه‌های خورشیدی. اما آن‌چه مسلم است این‌که چنین استفاده‌ای از انرژی خورشیدی در دستگاه‌هایی به کوچکی یک لپ‌تاپ هنوز ممکن نیست.

با وجود آن‌که، احتمال عرضه دستگاه‌هایی نظیر آن‌چه اپل به دنبال آن است در کوتاه‌مدت تقریباً صفر است، اما باز هم باید خوشحال باشیم که برخی کمپانی‌ها دارند پیشاپیش برنامه‌ریزی می‌کنند تا برای زمانی آمادگی داشته باشند که فناوری انرژی خورشیدی بالأخره به مرحله تخیلات ما برسد.



:: برچسب‌ها: مک‌بوک‌ , انرژی خورشیدی ,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 9 بهمن 1392




صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com