مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 34625
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


Galaxy S5 با دوربین 20MP و بدنه پلاستیکی می آید

کم کم به زمان معرفی Galaxy S5 نزدیک می شویم و هر روز شایعات بیشتری از آن منتشر می شوند. ظاهراً سامسونگ در حفظ اطلاعات گوشی های خود بسیار خوب عمل کرده، چرا که این شایعات تمامی ندارند!!
این بار یک منبع گفته است Galaxy S5 به دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز می شود که ویژگی های بسیاری نیز دارد. این دوربین می تواند گوشی جدید سامسونگ را از نظر سایز تصاویر گرفته شده در بالای رنکینگ گوشی های اندرویدی قرار دهد.



در این گزارش آمده است که سنسور این دوربین با تکنولوژی ISOCELL سامسونگ ساخته شده و دارای یک لرزشگیر اپتیکال نیز هست. فیلم برداری 4K و گرفتن عکس در حین فیلم برداری نیز از دیگر ویژگی های این دوربین خواهند بود که با توجه به چیپ قدرتمند این گوشی، خیلی دور از انتظار نیست.

همچنین به نمایشگر QHD با رزولوشن 1440x2560 و باتری 2900mAh با تکنولوژی Rapid Charging اشاره شده که پیش تر نیز شنیده بودیم.
این منبع به وجود یک اسکنر چشمی نیز اشاره کرده که در صورت صحت وجود آن، می تواند رقیبی جدی برای TouchID باشد.

و یک خبر ناراحت کننده اینکه، به گفته ی این منبع، بدنه ی Galaxy S5 همچنان از پلاستیک خواهد بود. البته ظاهراً سامسونگ تغییراتی در طراحی بدنه داده است.



:: برچسب‌ها: گلکسی اس 5 , Samsung , Eye Scanner , Eye-Scanner , QHD Display , Galaxy S5 Metal Body , Galaxy S5 Plastic Body ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 30 دی 1392




استفاده از سنسور اثر انگشت در S5 و LG G3

همان طور که پیشتر نیز گفتیم، هر چه به زمان عرضه ی Galaxy S5 نزدیک تر می شویم بازار شایعات نیز داغ تر می شوند. حال به نظر می رسد لودهنده ها با یکدیگر بر سر لو دادن مشخصات بیشتر و دقیق تر مسابقه گذاشته اند! آخرین شایعه، وجود اسکنر چشمی را به کل نفی می کند و به جای آن از سنسور اثر انگشت صحبت می کند.
استفاده از اسکنر چشمی ویژگی بسیار جالبی است. اما تا کنون فکر کرده اید که هنگام رانندگی، حضور در سینما و یا حتی در هنگام خواب، چگونه می خواهید از آن استفاده کنید!؟
البته لازم به ذکر است که سامسونگ نیز برای استفاده از این اسکنر با محدودیت هایی نظیر استفاده از یک دوربین دیگر در جلوی دستگاه روبروست که این شرکت را مجبور به تغییر طراحی دستگاه و یا حتی کمی ضخیم تر کردن آن می کند.

حال یک فرد جدید مدعی شده است سامسونگ، در تلاش است تا سنسور اثر انگشت را با نمایشگر یکپارچه کرده و در گوشی جدید خود به کار گیرد. این ویژگی باعث می شود کاربر بدون نیاز به یک بخش جداگانه در گوشی برای اسکن اثر انگشت، از انگشت خود برای باز کردن قفل گوشی استفاده کند. چیزی شبیه نرم افزارهای Entertainment که اثر انگشت را از روی صفحه ی گوشی اسکن می کنند!

در ادامه آمده است که LG نیز در تلاش است چنین سنسوری را به پرچمدار جدید خود یعنی G3 بیاورد. به نظر می رسد استفاده ی اپل از سنسور اثر انگشت، تولید کنندگان اندرویدی را نیز به تکاپو انداخته تا با بهینه سازی هایی، از همچین سنسوری در پرچمداران خود استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: گلکسی اس 5 , ال جی جی 3 , Eye Scanner , Fingerprint Sensor, TouchID ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 30 دی 1392




شایعات جدید از آیفون های کوچک و بزرگ!

اخیراً شایعاتی از یک منبع چینی به نام Sun Chyang Xu منتشر شده اند که تا حدودی برای طرفداران اپل ناامید کننده به نظر می رسند. احتمالاً امسال باید منتظر دو آیفون با نمایشگرهای 4.7 و 5.7 اینچی باشیم.


به نقل از یک منبع چینی، اپل ماه May امسال تولید آیفون 6 با نمایشگر 4.7 اینچی را آغاز می کند. در این گزارش آمده است، آیفون 6 دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی با همان رزولوشن قبلی یعنی 640x1136 است که تراکم پیکسلی آن از استاندارد رتینا هم کمتر خواهد بود.

اما دومین آیفونی که امسال توسط اپل تولید خواهد شد دارای نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 1080x1920 است. پیش بینی می شود هر دو آیفون در کنفرانس WWDC معرفی شوند. با این تفاوت که آیفون 6 پس از مدت کوتاهی برای فروش در دسترس خواهد بود اما آغاز فروش آیفون بزرگ تر به زمان دیرتری موکول خواهد شد.

در ادامه ی این گزارش آمده است که دوربین آیفون 6 همچنان 8 مگاپیکسل است. اما به یک لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد بود و گشادی دهانه دوربین آن نیز به f1.8 می رسد. با این حساب باید منتظر ثبت تصاویر زیبایی در تاریکی شب با دوربین آیفون 6 باشیم.

اگر بخواهیم این گزارش را با گزارشات قبلی مقایسه کنیم برخی موارد متفاوت اند. مثلاً گزارش قبلی از عرضه ی آیفون 6 در سپتامبر سال جاری سخن به میان آورده بود و تراکم پیکسلی آیفون 6 را نیز بیشتر بیان کرده بود. با این حال، چیزی که می توان از وقوع آن با اطمینان بیشتری سخن به میان آورد، عرضه ی آیفون بعدی در دو سایز مختلف است.



:: برچسب‌ها: iPhone 6 , iPhone Air , اپل , Apple , Apple iPhone , Apple Phablet , WWDC 2014 ,

نوشته شده توسط رضا در دو شنبه 30 دی 1392




پرچمدار احتمالی هواوی، Ascend Sx خواهد بود
بر اساس شایعات منتشر شده از یک منبع چینی، Huawei سری High-End آینده ی خود را با پیشوند S عرضه خواهد کرد. اولین گوشی از این سری، Ascend Sx نام خواهد گرفت که ویژگی های جالبی خواهد داشت.

هواوی سال گذشته فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و توانست در جایگاه سومین سازنده ی موبایل جهان قرار گیرد. حال به نظر می رسد که این شرکت می خواهد از قافله ی اسمارت فون سازان عقب نمانده و حتی خود، برای به دست گرفتن رهبری این قافله تلاش کند ...

اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشند، Ascend Sx از یک نمایشگر 1440x2560 پیکسلی، با سایز نامعلوم برخوردار خواهد بود.
قلب تپنده ی این گوشی نیز یک پردازنده ی 8 هسته ای با معماری 64 بیتی، ساخته شده توسط خود هواوی، خواهد بود که 3 گیگابایت رم آن را همراهی می کند.

Ascend Sx همچنین به یک دوربین 16 مگاپیکسلی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3050mAh مجهز خواهد بود که اگر هواوی بتواند مصرف انرژی نمایشگر و پردازنده را به خوبی مدیریت کند، می توان تا حدودی به آن امیدوار بود.

بر اساس گزارش این منبع، احتمالاً این گوشی 5000 یوان (826 دلار) قیمت گذاری خواهد شد. هنوز تصویر و زمان دقیقی برای عرضه ی این گوشی در دسترس نیست.


:: برچسب‌ها: QHD Display , Octa Core SoC , Octa CPU , 64 bit , چیپ 64 بیتی , معماری 64 بیتی , چیپ هشت هسته واقعی ,

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 29 دی 1392




بروزرسانی هایی با ویژگی های جدید برای Optimus G Pro
 
یک منبع ایتالیایی می گوید، LG بزودی بروزرسانی جدیدی برای Optimus G Pro منتشر خواهد کرد که برخی ویژگی های LG G2 را به آن می آورد. یک کیس منحصر به فرد نیز برای این گوشی در راه است.

LG Optimus G Pro بزودی بروزرسانی هایی با برخی ویژگی های G2 دریافت می کند.
از جمله این بروزرسانی ها، قابلیت KnockOn است که هم اکنون در G2 وجود دارد. با این ویژگی می توانید گوشی خود را تنها با دو بار ضربه روی صفحه نمایش از حالت قفل خارج کنید.

همچنین یک کیس جدید QuickWindows برای این گوشی در راه است که همان قابلیت های ابزار QuickWindows گوشی LG G2 را دارد.
این کیس، زمانی که گوشی قفل است فضای کوچکی از بالای گوشی را در اختیارتان می گذارد که استفاده از آن برای پاسخ به تماس ها، گوش کرده موسیقی و ... بسیار جالب به نظر می آید.

تصاویری از این کیس را در ادامه می بینید:





:: برچسب‌ها: ال جی اپتیموس , اپتیموس چی پرو , بروزرسانی G Pro , QuickWindows Case , کیس جدید Optimus ,

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 29 دی 1392




تصاویر گوشی جدید سونی دیده شد
به نظر می رسد سونی شدیداً در حال کار بر روی اسمارت فون جدید خود است تا هر چه زودتر آن را عرضه کند. و مدام نیز تصاویر و مشخصات بیشتری از آن لو می روند!
گوشی جدید سونی با شماره ساخت D6503 می تواند همانند Z1S فقط یک آپدیت ساده برای Z1 باشد. و یا می تواند یک گوشی کاملاً جدید باشد.

از تصاویر مشخص است که حاشیه های عمودی نمایشگر این گوشی نسبت به Z1 کمتر شده اند. حال اگر بخواهیم منتظر یک گوشی جدید باشیم می توان تصور کرد که صفحه نمایش به همان 5.2 اینچی که قبلاً لو رفته بود رسیده است.

همچنین در پایین دستگاه هم می توان 3 سوراخ بزرگ اسپیکر مشاهده کرد که با مدل قبلی کاملاً متفاوت است. یک اسلات MicroSD در سمت راست دستگاه، و پورت Micro USB و نیز شیار سیم کارت در سمت چپ دستگاه دیده می شوند.

به گفته ی لودهنده(!)، این گوشی در شرف رونماییست و احتمالاً در آینده مشخصات قابل استنادتر و تصاویر گویاتری نیز از آن منتشر خواهد شد.
 












:: برچسب‌ها: Sony , Xperia Z2 , Xperia , Sirius , QHD , MWC 2014 ,

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 29 دی 1392




نسخه ی کوچک تر Lumia 1520 در راه است

به نظر می رسد نوکیا در حال آماده سازی نسخه ی کوچک تری از فبلت Lumia 1520 است. این گوشی احتمالاً با نمایشگر 4.3 اینچی عرضه خواهد شد و Nokia Lumia 1520 V نام خواهد گرفت.
در صورتی که این شایعه درست باشد شاهد یکی از قوی ترین گوشی های Mini خواهیم بود.
بر این اساس، Lumia 1520V از یک نمایشگر 4.3 اینجی بهره می برد که  با وجود سایز کوچک آن نسبت به نسخه ی اصلی، رزولوشن آن همچنان 1080x1920 است که آن را به یکی از متراکم ترین نمایشگرهای موبایل تبدیل می کند.

Lumia 1520V به یک دوربین 14 مگاپیکسلی PureView مجهز خواهد بود و از 2 گیگابایت رم استفاده می کند. حافظه ی داخلی آن نیز 32 گیگابایت است که البته اشاره ای به درگاه حافظه خارجی نشده است. این گوشی همچنین از یک باتری 3000mAh استفاده می کند.

اگر این شایعات درست باشند، حدس می زنیم که این گوشی پس از عرضه ی رسمی Windows Phone 8.1 در آوریل معرفی شود.





:: برچسب‌ها: NOKIA , Windows Phone , Lumia 1520 Mini , Pure View,

نوشته شده توسط رضا در یک شنبه 29 دی 1392




صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com