مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 34526
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


ال‌جی و سامسونگ نیز به استفاده‌کنندگان از یاقوت کبود می‌پیوندند
استفاده از کریستال یاقوت توسط ال‌جی و سامسونگ

گویا استفاده از کریستال یاقوت جز اپل طرفداران دیگری نیز دارد. همانطور که می‌دانید شایعات حکایت از این دارند که اپل درصدد استفاده از این ماده برای حفاظت از صفحه‌ی نمایش نسل جدید آیفون است؛ بطوریکه حتی شنید‌ه‌هایی مبنی بر آغاز تولید این محصول نیز به گوش خورده است.

یاقوت کبود (Sapphire) ویژگی‌های فراوانی برای استفاده در صفحات‌نمایش ابزار‌های لمسی دارد که پایداری و مقاوت بالا از جمله‌ی بارزترین این ویژگی‌ها است. می‌توان این ماده را در طولانی‌مدت جایگزینی برای گوریلا‌گلس خواند که حتی برخی از مزایای آن گوریلا‌گلس را نیز پشت سرنهاده است. اما اصلی‌ترین عامل بازدارنده برای استفاده‌ی گسترده از یاقوت کبود، قیمت بالای این محصول است.

حال به‌نظر می‌رسد این مسأله نه‌تنها اصلی‌ترین عامل بازدارنده برای اپل بوده، بلکه سامسونگ و ال‌جی نیز به این دلیل به سراغ این ماده نمی‌رفته‌اند. حال شنیده‌ها حکایت از این دارند که کمپانی‌های کره‌ای نیز در پی بهینه‌سازی استفاده از این ماده برای بکارگیری در پنل‌های نمایشی خود هستند تا بصورت تجاری این ماده را در محصولات آتی خود مورد استفاده قرار دهند. احتمالاً استفاده از روش‌هایی برای کاهش قیمت تمام‌شده و بهینه‌سازی این ماده برای استفاده از آن در پنل‌های نمایشی، این کمپانی‌ها را نیز مجاب به استفاده از یاقوت‌کبوددر تولیدات آتی خود کرده است.



:: برچسب‌ها: ال‌جی , سامسونگ , یاقوت کبود ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




امسال ساعت‌هوشمند و تلفن‌هوشمند ویندوزفون لنوو وارد بازار می شود
ویندوزفون لنوو‍

بهمن ماه سال گذشته لنوو اعلام کرد که به عنوان یکی از شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت، محصول ویندوزفونی خود را در تابستان سال جاری روانه‌ی بازار خواهد کرد. هرچند تولید این تلفن‌هوشمند تایید نشده است، اما وب‌سایت آلمانی Mobile Geeks به نقل از Liu Jun، مدیرعامل کمپانی چینی لنوو اعلام کرده است که غول سخت‌افزاری چینی تلفن‌هوشمند ویندوزفونی خود را در تابستان سال جاری میلادی راهی بازار‌های جهانی خواهد کرد.

هنوز جزئیاتی از اینکه این تلفن‌هوشمند با چه مشخصات فنی همراه خواهد شد به گوش نرسیده است، از این‌رو مشخص نیست که آیا این تلفن‌هوشمند باب طبع دوست‌داران پرچمداران یا تلفن‌های‌هوشمند با مشخصات فنی بالا است یا لنوو همچون روال طبیعی خود محصولی ارزان قیمت را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

این همه‌ی ماجرا در مورد محصولات آتی کمپانی چینی لنوو نیست. با گرم شدن بازار گجت‌های پوشیدنی، چینی‌ها نیز ترغیب شده و درصدد ارائه‌ی یک گجت پوشیدنی به بازار هستند. یقیناً یکی از گزینه‌های روی میز Moto 360 است، اما چینی‌ها می‌خواهند تا محصولی را با برند لنوو در اختیار علاقمندان به گجت‌‌های پوشیدنی قرار دهند. این محصولات در پایان سال 2014 میلادی یا ابتدای سال 2015 میلادی راهی بازار‌های جهانی خواهند شد و این تمام اطلاعاتی است که از آخرین محصولات در دست ساخت و طراحی کمپانی چینی به گوش رسیده است.



:: برچسب‌ها: ساعت‌هوشمند , تلفن‌هوشمند , ویندوزفون , لنوو ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




سامسونگ هدست واقعیت مجازی می‌سازد

 

شرکت سامسونگ که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون و ساعت‌های هوشمند از شهرتی جهانی برخوردار است در جدیدترین اقدام خود قصد دارد هدست‌های واقعیت مجازی تولید کند.

http://images.farnet.ir/2014/05/future-samsung-headsets.jpg

بنابر خبرهای منتشره، هدست واقعیت مجازی سامسونگ قرار است تا پایان سال جاری میلادی روانه بازارشود. به نظر می‌رسد این محدودیت زمانی از جهت عرضه محصولاتی مشابه از سوی فیس‌بوک و یا پروژه مشابه سونی باشد.

در حال حاضر این هدست در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری قرار‌گرفته تا از آن به واسطه دستگاه‌هایی مانند نوت 3 و یا گلکسی اس‌5 استفاده کنند.

SONY DSC

آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست این هدست به صفحه‌نمایش OLED مجهز خواهد شد و به احتمال زیاد ارتباطی از طریق سیم با دستگاه مورد استفاده خواهد داشت. ایده اصلی تولید این هدست، بهره‌وری از آن در بازی‌های اندرویدی است.

games using headset

بازی‌های اندرویدی که در حال حاضر تعدادشان بسیار محدود است و هنوز مشخص نیست کارایی این هدست در انجام این بازی‌ها در چه حدی است. تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی از سوی سامسونگ در زمینه تولید این هدست منتشر نشده است.



:: برچسب‌ها: سامسونگ , تلفن , تبلت , هدست ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




تازه‌ترین تبلت مایکروسافت نازک‌تر و سبک تر عرضه شد

تازه‌ترین تبلت مایکروسافت نازک‌تر و سبک تر عرضه شد

مایکروسافت تازه‌ترین تبلت خود موسوم به سرفیس پرو ۳ را عرضه کرده که نازک‌تر و سبک تر از نمونه‌های قبلی است و از انعطاف بیشتری نیز برخوردار است.

تازه‌ترین تبلت مایکروسافت نازک‌تر و سبک تر عرضه شد

امکانات این تبلت در حدی است که برخی کارشناسان می‌گویند می‌توان آن را جایگزین رایانه‌های رومیزی نیز کرد و حتی سرفیس پرو ۳ را رقیبی مناسب برای مک بوک ایر شرکت اپل دانسته‌اند.

 surface-pro-3-

این تبلت همراه با یک پوشش و یک قلم ویژه عرضه می شود و وزن آن تنها ۱۸۰ گرم است که در مقایسه با مک بوک ایر ۱۳ اینچی اپل سبک‌تر است. وضوح تصویری این تبلت ۱۲ اینچی ۲۱۶۰ در ۷۴۴۰ است. سرفیس پرو ۲ با نمایشگر ۱۰٫۶ اینچی از وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار بود.

سرفیس پرو ۳ مجهز به پردازنده های Intel Core i5 بوده و سازوکار خنک کردن آن به گونه‌ای طراحی شده که کاربر به هیچ وجه صدای پنکه یا فن دستگاه را نخواهد شنید. استفاده از قلم این تبلت که با باتری کاری می‌کند با فناوری بلوتوث ممکن می‌شود. باتری این تبلت هم در هر یک ساعت تنها ۴۲ وات انرژی مصرف می‌کند که ۹ ساعت استفاده مداوم از دستگاه را ممکن می‌کند.

 surfacepro3

نکته جالب امکان قرار دادن سرفیس پرو ۳ در حالت استندبای با باتری پر به مدت نزدیک به یک سال است. علیرغم همه این ویژگی‌ها برای بررسی واکنش بازار به این تبلت باید چند هفته ای منتظر ماند.



:: برچسب‌ها: تبلت , مایکروسافت ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




ویندوزفون ۹ نیمه ۲۰۱۵ روانه بازار می شود
این طور که اسناد موجود نشان می‌دهند، از زمان عرضه ویندوزفون ۸٫۱ تا آماده شدن ویندوزفون ۹ حدود ۱۶ ماه طول می‌کشد.

ویندوزفون

هنوز هیچ گوشی هوشمندی با سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ مایکروسافت به دست کاربران نرسیده است و تنها اخبار منتشر شده در این زمینه مربوط به شرکت سازنده و مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری می‌شود.

با وجود آنکه هنوز هیچ تجربه عملی از ویندوزفون ۸.۱ برای کاربران وجود ندارد، منابع آگاه فرآیند زمانی فعالیت‌های مایکروسافت برای سال میلادی ۲۰۱۵ را منتشر کردند و توضیح دادند که غول نرم‌افزاری جهان قصد دارد در فصل دوم یا سوم سال آتی سیستم‌عامل ویندوزفون ۹ را روانه بازار کند.

پیش‌بینی شده است که نسخه نهایی از سیستم‌عامل ویندوزفون ۹ اواخر سال آتی میلادی روانه بازار شود تا بزرگ‌ترین تحول در دستگاه‌های موبایلی ویندوز ایجاد شود.

از زمان عرضه سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ مایکروسافت ۱۷ ماه طول کشید تا این شرکت نسخه ۸.۱ را آماده ورود به بازار کند.
این طور که اسناد موجود نشان می‌دهند، از زمان عرضه این نسخه تا آماده شدن ویندوزفون ۹ نیز ۱۶ ماه طول می‌کشد.

هنوز به درستی مشخص نشده است که ویندوزفون ۹ چه قابلیت‌هایی را شامل می‌شود و همراه با چه امکاناتی به دست کاربران می‌رسد.

لازم به ذکر است که آخرین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت موسوم به ویندوز ۸.۱ قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به دستیار شخصی Cortana، مرکز اطلاع‌رسانی، سیستم‌های کنترلی در بخش تنظیمات و … اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: ویندوزفون ۹ , ۲۰۱۵ ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




با XLTE سرعت اینترنت ۴G دوبرابر می شود


همزمان با آغاز ارائه خدمات جدید نسل چهارم تلفن همراه در برخی کشورها، اپراتورها وعده می‌دهند سرعت دسترسی به خدمات دیتا در مقایسه با خدمات عادی نسل چهارم دو برابر می‌شود.

 اینترنت


از جمله اپراتورهایی که ارائه این خدمات را آغاز کرده‌اند، می‌توان به وریزون در آمریکا اشاره کرد که خدمات یاد شده موسوم به XLTE را بر روی طیف فرکانسی ۷۰۰ مگاهرتز ارائه می‌دهد.

در حال حاضر برخی گوشی‌ها از فناوری لازم برای استفاده از ظرفیت‌های XLTE برخوردارند که از جمله آنها می‌توان به گوشی‌های Galaxy S 4، Galaxy S5، Note 3 و iPhone 5s اشاره کرد. بر اساس برآوردهای وریزون تنها ۳۵ درصد از گوشی های در حال استفاده در شبکه این اپراتور با استاندارد مخابراتی جدید XLTE سازگاری دارد.

استاندارد قبلی نسل چهارم موسوم به LTE چندسالی است در اروپا، آمریکا و آسیا مورد استفاده قرار دارد و برخی کاربران می‌گویند سرعت خدمات دیتا در آن به اندازه سرعت وعده داده شده نیست. کاربران با استفاده از شبکه های LTE می‌توانند یک فایل ۷۰۰ مگابایتی را در مدت حدودا یک دقیقه بارگذاری کنند.



:: برچسب‌ها: XLTE , سرعت اینترنت , ۴G ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




بازی ها و نرم افزار های رایگان شده

 

Free
  • نرم افزار Photo Eraser-Remove Unwanted Objects از قیمت ۰٫۹۹ دلار رایگان شد.(نرم افزار پاک کردن اجزا دلخواه از روی عکس)
  • بازی Chop Chop Hockey از قیمت ۱٫۹۹ دلار رایگان شد.(بازی هاکی)
  • نرم افزار YoWindow Weather از قیمت ۲٫۹۹ دلار رایگان شد.(نرم افزار تعیین آب و هوا به همراه انیمیشن)
  • بازی Little Galaxy Family از قیمت ۲٫۹۹ دلار رایگان شد.(بازی با محوریت شازده کوچولو که از سیاره ای به سیاره ی دیگر میپرد!)
  • نرم افزار Speedometer GPS از قیمت ۲٫۹۹ دلار رایگان شد.(نرم افزار تعیین محل دقیق جسم حرکت کننده به همراه سرعت آن)
  • کتاب Suee and the Shadow PT 1 از قیمت ۴٫۹۹ دلار رایگان شد.(کتابی با محوریت دختری ماجراجو به نام سویی که با سایه ی خود حرف میزند و …)
  • نرم افزار Video Touch – Wildlife قیمت ۱٫۹۹ رایگان شد.(این اپلیکیشن ۴۰۰ مگابایت دارای ویدیو های HD از انواع و اقسام حیوانات وحشی است.)
  • بازی Majic Popo از قیمت ۰٫۹۹ دلار رایگان شد.(بازی از نوع زوما)


:: برچسب‌ها: بازی , نرم افزار , رایگان ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com