مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 34380
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


چگونه کابل اصلی اپل را از کابل تقلبی تشخیص دهیم

 

122

متاسفانه در کشور عزیزمان افراد سودجوی زیادی وجود دارند که با فروش کانکتور ها و کابل های شارژر تقلبی با جان و مال مردم بازی می کنند زیرا استفاده از شارژر های تقلبی علاوه بر ضربه زدن به عمر باتری دیوایس شما احتمال ترکیدن باتری و یا آتش گرفتن شارژر شما را افزایش می دهد.

در نگاه اول ممکن است یک کابل اصلی و یک کابل تقلبی کاملاً مشابه هم به نظر برسند ولی در صورتی که با دقت این دو کابل را از نظر بگذرانید می توانید تفاوت هایی بین آن دو مشاهده کنید که در این پست خدمت شما معرفی می شود.

اولین موردی که باید دقت کنید قسمتی است که به دیوایس متصل می شود و در عکس زیر می توانید تصویر یک کابل اصلی اپل را مشاهده کنید

ز1

همچنین در تصویر های زیر می توانید عکس هایی از سری کابل های تقلبی مشاهده کنید

 

c4c3

c2

 

   c5

 

همانطور که در عکس های بالا مشاهده می کنید قسمت فلزی کانکتور باید از فلز یک تکه ساخته شده باشد و کاملاً صیقلی باشد و پین های کانکتور باید منظم و در یک صفحه ی سفید با لبه های کاملاً گرد باشند. همچنین پوشش کانکتور باید بلند باشد و رنگ آن سفید باشد و پلاستیک آن نباید خرده های اضافی داشته باشد و باید کاملاً صاف باشد

همچنین در عکس زیر می توانید تفاوت دو کابل را کنار هم مشاهده کنید. کابل سمت راست کابل اصلی و سمت چپ کابل تقلبی است

IMG_1561-575x386

مورد دومی که از اهمیت به سزایی برخوردار است قسمت USB کابل است که به کانکتور شارژر متصل می شود. این قسمت باید از فلز یک تکه و کاملاً صیقلی ساخته شده باشد. مثلاً در عکس زیر کاملاً مشخص است که شارژر تقلبی از آلیاژ فلز نامرغوب و احتمالاً از چندین ورقه فلز پرس شده ساخته شده است

در عکس زیر ورودی USB سمت راست مربوط به کابل اصلی و سمت چپ مربوط به کابل تقلبی است

IMG_1563-575x377

نکته ی آخر قسمت سیم کابل است که سخت ترین قسمت است. روی تمام سیم ها جمله ی “Designed by Apple in California, Assembled in China.” همراه با یک سریال نامبر درج شده است که البته شارژر های تقلبی هم این نوشته را روی کابل های خود می نویسند. باید دقت کنید جمله ی بالا غلط املایی نداشته باشد. همچنین فونت مورد استفاده ی اپل و میزان پر رنگ بودن نوشته های آن خاص است به صورتی که کابل های تقلبی دارای فونتی متفاوت از کابل های اصلی هستند و معمولاً نوشته ی آن ها پر رنگ تر است و کابل های اصلی اپل نوشته های کمرنگی دارند. با نگاه به عکس زیر می توانید کاملاً با فونت رسمی شرکت اپل و میزان پر رنگ بودن یا کمرنگ بودن آن آشنا شوید.همچنین توجه کنید که سریال نامبر روی کابل باید بین ۱۲ تا ۱۷ کاراکتر باشد

در عکس زیر کابل بالایی کابل تقلبی و کابل پایینی کابل اصلی اپل است

IMG_1567-575x355

امیدوارم در صورتی که قصد خرید کابل یا شارژر اپل را دارید توانسته باشیم با این آموزش خدمتی کوچک به شما کرده باشیم.

کابلی که هر روزه استفاده می کنید را با این آموزش مقایسه کنید در صورتی که کابل شما تقلبی است از استفاده از آن خودداری فرمایید



:: برچسب‌ها: کابل اصلی , اپل , کابل تقلبی ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




ملحق‌شدن یکی از مهندسین کلیدی اپل به فیسبوک

 

20140523-165605-60965017.jpg

مبدع جسشرها و اسکرول‌های انیمیشنی اپل طی یک سال آینده به طور کامل به شرکت فیسبوک خواهد پیوست. این خبر که نخست توسط سرویس Daring Fireball منتشر شد، به این نکته اشاره می‌کرد که در بخش توضیحات اکانت توییتر John Harper نوشته شده است که او برای اپل کار “می‌کرد”. چندی بعد نیز خودم Harper طی توییتی اعلام کرد که به زودی به شرکت فیسبوک خواهد پیوست و در کنار همکار سابق خود در اپل به نام Kimon Tsinteris کار خواهد کرد.

از فعالیت‌های قابل توجهی که می‌توان آن‌ها را ثمره‌ی فعالیت Harper دانست ساخت نرم‌افزار Core Animation Tool برای توسعه‌دهندگان است. این ابزار که هم برای آی‌اواس و هم برای اواس‌ایکس عرضه شده است، به سازندگان اپلیکیشن‌های شخص ثالث این امکان را می‌دهد که به نماها و المان‌های بصری اپلیکیشن خود جلوه‌های متحرک ببخشند.

پس از تعیین‌کردن چند پارامتر اولیه، این ابزار انجام ادامه‌ی کار را به عهده می‌گیرد و نتیجه‌ی کار انیمیشن‌هایی است روان و با نرخ فریم بالا، بدون درگیرکردن بیش از حد پردازنده‌ی دستگاه و پایین‌آوردن سرعت کار اپلیکیشن. مسئله‌ی بارزی که در تمامی اپلیکیشن‌ها و همچنین سیستم‌عامل‌های اپل می‌بینیم.

بر اساس اطلاعات موجود در پروفایل لینکداین، Harper اکنون ۱۲ سال سابقه‌ی کار برای شرکت اپل را در کارنامه‌ی خود دارد. او همچنین بر روی سیستم پنجره‌بندی در سیستم عامل OS X ، پورت‌های X11 مک و سایر بخش‌های سیستم گرافیکی آیفون و مک نیز کار کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که Harper در فیسبوک در چه سمتی مشغول به کار خواهد شد.



:: برچسب‌ها: مهندسین , اپل , فیسبوک ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون


آیا دوست دارید گوشی آی‌فون شما قابی داشته باشد که هیچ‌کدام از اطرافیان آن را ندارد؟ باید دنبال قاب‍ های خاص باشید که هرکسی به سراغ آنها نمی رود.


1.    سینی غذای ژاپنی



این قاب درست همانند یک بشقاب پر از غذاهای ژاپنی همچون تمپورای میگو است. برای اینکه گوشی و قاب با هم جفت شوند، زنگ موبایل خود را هم صدای چاپ‌‎استیک (چوب غذای ژاپنی ها) بگذارید تا پکیج تنوع و سرگرمی شما کامل شود. این قاب فقط جنبه تزئینی دارد و کار خاصی انجام نمی دهد.

قیمت: 40 دلار – موجود در (فقط) ژاپن

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

2.    قابی با ریموت داخلی برای گرفتن سلفی


این روزها گرفتن عکس های سلفی بسیار زیاد شده و به یکی از تفریحات کاربران تبدیل شده است. برای اینکه یک عکس خودنگاه بسیار خوب داشته باشید، می توانید از این قاب آی‌فون استفاده کنید. این قاب از راه دور می تواند شاتر دوربین را کنترل کند. به این مفهوم که بدون نیاز به فشار شاتر روی گوشی، می توانید با این ریموت عکس بگیرید.

قیمت: 50 دلار – موجود برای آی‌فون 5، آی‌فون 5s و گلکسی S5

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

3.    قابی که عطر یا ادکلن موردعلاقه شما را اسپری می کند


این قاب جالب، مخزن کوچکی در خود دارد که می توانید با عطر یا ادکلن موردعلاقه خود یا حتی مایع ضدعفونی کننده دست آن را پر کنید و در مواقع موردنیاز، استفاده کنید.

قیمت:
20 دلار

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

4.    قابی که باتون برقی هم هست


این قاب برای مواقعی که مورد زورگیری قرار می گیرید بسیار مناسب است. در این قاب، جریان برق 650 هزار ولتی وجود دارد که می تواند موجب بیهوشی مهاجم می شود. در ضمن، 20 ساعت باتری اضافه در اختیار کاربر قرار می دهد. البته برای استفاده از این قاب باید حسابی حواس خود را جمع کنید.

قیمت:
99 دلار – به همراه کلید امنیتی

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

5.    قابی که 206 هزار دلار قیمت دارد!


از فشار 650 ولتی برق تا قیمت بسیار عجیب 206 هزار دلاری: این قاب آی‌فون از طلا ساخته و با تعداد زیادی الماس و جواهر تزئین شده است.  این قاب، گران‌ترین قاب آی‌فون است که تاکنون عرضه شده است.

قیمت: 206 هزار دلار

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

6.    قابی که آی‌فون را به بلک‌بری تبدیل می کند


آیا دلتان برا صفحه‌کلیدهای فیزیکی تنگ می شود؟ با قاب Typo می توانید دوباره آن را در اختیار داشته باشید. با باز کردن کشوی این قاب، یک صفحه کلید فیزیکی کامل (QWERTY) در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این قاب حس و حال ده سال پیش را زنده می کند که بیشتر گوشی ها، کیبورد داشتند.

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

7.    قاب گویا


هر گوشی موبایلی سیگنال هایی برای ردیابی دارد. یک کمپانی اوکراینی از این تشعشات برای روشن کردن دو آیکون در پشت قاب Lunecase استفاده کرده است که هنگام دریافت تماس تلفنی یا پیامک، روشن می شود. با این قاب، گوشی موبایل به یک قهرمان تبدیل می شود که سریعا همه رویدادها را گزارش می دهد.

قیمت: 40 دلار

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

8.    قابی که سوکت شارژر نیز دارد


از اینکه دایم کابل شارژ گوشی را با خود حمل کنید، خسته شده اید، می توانید قاب Prong PocketPlug را برای آی‌فون تهیه کنید تا دیگر به کابل برای شارژ نیازی نباشد. این قاب سوکتی برای اتصال به پریز برق دارد. البته این قاب موجب چاق تر دیده شدن گوشی خواهد شد اما همزمان شارژر هم هست.

قیمت:
65 دلار

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

9.    قابی که آی‌فون را به دوربین دید شبانه تبدیل می کند


قاب Flir، گوشی موبایل آی‌فون را به  دستگاه تشخیص تصاویر بر اساس حرارت تبدیل می کند. با این قاب می توانید همه اجسام گرم در اطراف خود را تشخیص دهید.

قیمت: 350 دلار

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

10.     قابی که قلاده محافظ هم هست


قاب  Kenu Highline در واقع کابلی در خود دارد که به سوکت شارژر گوشی وصل می شود و حکم قلاده محافظ را برای گوشی ایفا می کند و مطمئن می شوید که آن را هرگز در جایی جا نخواهید گذاشت.

قیمت: 35 دلار

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

11.    قابی که رنگ خود را بر اساس حالت روحی دوستان تغییر می دهد


قاب Feeling Skin نوعی باتری اکسترنال است که علاوه بر اضافه کردن شارژ بیشتر به آی‌فون، می تواند رنگ تابشی خود را بر اساس حالات روحی دوستان تغییر دهد.

قیمت: 69 دلار

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

12.    قابی که فندک هم هست


قاب Hangout case از سیستم مشابه فندک ماشین استفاده می کند و شما می توانید با پشت گوشی آی‌فون خود، سیگارتان را روشن کنید. این قاب همچنین، درباز کن بطری و پایه نیز دارد که بسیار به کاربر کمک می کنند.

قیمت:
40 دلار

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون

13.    قابی که شبیه خرچنگ ژاپنی است


این قاب شبیه نوعی خرچنگ ژاپنی است که در سال جاری میلادی در آکواریوم ژاپن مرد.

قیمت:
30 دلار

13 قاب جالب و عجیب برای آی‌فون


:: برچسب‌ها: آیفون , قاب آیفون ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




هوآوی Honor 3X Pro را با بدنه چرم‌مصنوعی به بازار عرضه کرد
هوآوی Honor 3X Pro علاوه بر بهره‌گیری از چرم مصنوعی در قاب پشتی این تلفن‌هوشمند که از سامسونگ به عاریه گرفته شده، هوآوی در این محصول از صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1,920 در 1,080، اندروید 4.4 کیت‌کت، دوربین 5 مگاپیکسل برای انجام مکالمات ویدئویی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی، بهره برده است. ضمناً باید از DTS Sound، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز، حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی در کنار باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

HuaweiHonorInt

به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند از امروز در چین به بازار عرضه شده است که علاقمندان می‌توانند با قیمت 272 دلار از میان دو رنگ سیاه و سفید یکی را انتخاب نمایند. هوآوی هنوز از تصمیم خود برای عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند در سایر بازارها سخنی به میان نیاورده است.

HuaweiHead



:: برچسب‌ها: هوآوی , Honor 3X Pro , بدنه چرم‌مصنوعی ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




قابلیت Ok Google به کروم اضافه شد
OK Google  در کروم تحت دسکتاپ

اگر یکی از کاربرانی هستید که استفاده از Ok Google نقشی اساسی در روند روزانه‌ی استفاده از تلفن‌هوشمند یا تبلت شما دارد، باید خوشحال باشید؛ چراکه گوگل این امکان را برای استفاده در کروم نسخه‌ی دسکتاپ تحت عنوان نسخه‌ی رسمی نیز در اختیار کاربران قرار داده است. پیش از این تنها کاربرانی قادر به استفاده از Ok Google در دسکتاپ بودند که نسخه‌ی بتای آن را نصب کرده باشند؛ اما هم‌اکنون نسخه‌ی اصلی برای استفاده‌ی کاربران منتشر شده است.

هم‌اکنون برای استفاده از این امکان می‌توانید مرورگر کروم خود را بروزرسانی نمایید و سپس دستورات خود را با استفاده از زبان انگلیسی در راستای انجام جستجوها و همچنین برنامه‌ریزی کارهای روزانه‌ی خود انجام دهید.

پس از دانلود این بروزرسانی یا آخرین نسخه از مرورگر کروم، باید مرورگر کروم را اجرا یا به صفحه‌ی خانگی گوگل بروید. از این پس می‌توانید در این حالت با استفاده از Ok Google دستورات صوتی خود را به راحتی وارد کنید. این قابلیت پیش از این در سایر محصولات از جمله‌ی محصولات مبتنی بر اندروید شامل تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند، و البته گوگل‌گلس نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

برای استفاده از این ویژگی باید پس از بروزرسانی به این نسخه، آن را فعال کرد. درصورتی که علاقه‌ای به استفاده از این ویژگی ندارید، می‌توانید از الگوی جستجوی سنتی استفاده نمایید. برای فعال‌کردن این قابلیت، می‌توانید از قسمت تنظیمات در گوگل‌کروم، تیک مربوط به فعال‌کردن آن را فعال کنید.



:: برچسب‌ها: Ok Google , کروم ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




چگونه از صفحه‌ی تلفن‌هوشمند خود اسکرین‌شات تهیه کنیم؟

 

screenshot in smartphones

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ آیا تا به حال به کلید پرینت‌اسکرین که برای گرفتن اسکرین‌شات از صحفه استفاده می‌شود، توجه کرده‌اید؟ شاید هم بار‌ها از آن بهره برده باشید؛ اما این موضوع در تلفن‌های هوشمند به اندازه رایانه ساده نیست.

تهیه‌ی اسکرین‌شات در آی او اس

برای تهیه اسکرین شات در آی او اس، راه مشابهی برای تمام آی‌دیوایس‌های اپل وجود دارد؛ کافی است دکمه Home آی‌دیوایس خود را به همراه کلید پاور/قفل برای یک ثانیه نگه دارید. حالا با مراجعه به اپلیکیشن تصاویر، اسکرین‌شات تهیه شده خود را می‌یابید.

تهیه‌ی اسکرین‌شات در ویندوزفون 8

تهیه اسکرین‌شات در ویندوز‌فون 8 با ویندوز‌فون 8.1 متفاوت است. کاربران تلفن‌های هوشمند با نسخه ویندوزفون 8 برای گرفتن اسکرین‌شات باید کلید Home یا لوگوی ویندوز را به همراه کلید پاور/قفل به طور همزمان نگه دارند؛ در حالی که کاربران نسخه 8.1 ویندوزفون باید کلید پاور/قفل را به همرا کلید افزایش صدا به طور همزمان نگه دارند. در نهایت اسکرین‌شات تهیه شده در مرکز تصاویر، قابل دسترسی خواهد بود.

تهیه‌ی اسکرین‌شات در اندروید

تولیدکنندگان تلفن‌های اندرویدی هر یک از راه‌های متفاوتی برای تهیه اسکرین‌شات بهره می‌برند؛ ولی غالباً کاربران تلفن‌های هوشمند با نسخه اندروید بستنی حصیری به بالا می‌توانند با نگه داشتن کلید پاور/قفل به همراه کلید کاهش صدا از این ویژگی بهره‌مند شوند. البته، بعضی از تلفن‌های هوشمند نیز در منوی پاور خود یک میانبر برای تهیه اسکرین‌شات دارند. برای دسترسی به منوی پاور تلفن همراه اندرویدی، کافی است کلید پاور را 1 تا 2 ثانیه نگه دارید. (نگران نباشید این اسکرین‌شات از محتوای زیر منوی پاور تهیه می شود.)

اگر شما یک تلفن‌هوشمند سامسونگی دارید، برای تهیه اسکرین‌شات باید دکمه پاور/قفل را به همراه کلید Home، به طور همزمان فشار دهید. در برخی گوشی‌های سامسونگ امکان تهیه اسکرین‌شات با کشیدن دست خود از چپ به راست بر روی صفحه‌نمایش، تلفن‌هوشمند نیز میسر است.

در نهایت اگر نسخه اندروید شما پایین می‌باشد یا به هر دلیلی قادر به استفاده از راه‌های گفته شده نیستید، کافی است به گوگل پلی یا بازار سری بزنید؛ در این صورت با انبوهی از نرم‌افزار‌ها با ایده های متفاوت در این رابطه، به طور رایگان یا پولی روبه رو خواهید شد.



:: برچسب‌ها: صفحه‌ , تلفن‌هوشمند , اسکرین‌شات ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




تصاویر HTC M8 Ace فاش شد
HTC M8 Ace

 تنها چند روز پس از فاش‌شدن تصاویر مربوط به نسخه خاصی از HTC M8، امروز تصاویر واضح و مشخصات فنی این تلفن توسط یک وب‌سایت چینی فاش شده است. در این تصاویر به خوبی می‌توان ظاهر قسمت جلو و پشت تلفن M8 Ace را مشاهده کرد.

وجود تلفن HTC M8 Ace ابتدا توسط evleaks، افشا‌کننده نام‌آشنا و مطمئن دنیای فناوری، تأیید شد و امروز نیز اطلاعات مربوط به این تلفن در دیتابیس TENNA، اداره استاندارد چینی قرار گرفته است. این تلفن احتمالاً نسخه ارزان‌قیمت HTC One M8 خواهد بود؛ چرا که برخی از موارد ظاهری این تلفن را دارا است؛ اما مثلاً از Camer Duo پشتیبانی نمی‌کند.

پیش از این اطلاعات فنی منتسب به تلفن M8 Ace نیز فاش شده بود. در این اطلاعات به صفحه‌نمایش ۵ اینچ اشاره شده بود؛ اما براساس آنچه در دیتابیس TENNA ثبت شده است، صفحه‌نمایش این تلفن ۴.۷ اینچ خواهد بود. از نظر پردازنده نیز این تلفن از یک پردازنده‌ی ضعیف‌ چهار هسته‌ای بهره می‌برد.

هنوز مشخصات فنی M8 Ace تأیید نشده‌اند یا حتی منبع معتبری نسبت به فاش‌نمودن آن‌ها اقدام نکرده است؛ اما آنچه مشخص است آنکه تلفن M8 Ace وجود خارجی دارد و قرار است با بدنه پلاستیکی به جای فلزی و مشخصات فنی ضعیف‌تر در مقایسه با پرچمدار اچ‌تی‌سی و با قیمت به مراتب ارزان‌تر روانه بازار شود. پیش‌تر علی‌رضا شیری مطلبی را در باره M8 Ace در رنگ قرمز منتشر کرده بود، که در آن نیز بدنه پلاستیکی به خوبی قابل مشاهده بود. آنچه مشخص است آنکه اچ‌تی‌سی در تلاش است تا یک تلفن میان‌رده با ظاهر نسبتاً مشابه M8 را راهی بازار کند تا افرادی که به پرچمدار این شرکت علاقمند شده‌اند، اما به هر دلیلی قادر به خرید آن نیستند، بتوانند نسخه ارزان‌‌قیمت آن را تهیه کنند.



:: برچسب‌ها: HTC M8 Ace , موبایل ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 3 خرداد 1393




صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com