مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

همسرگزینی

جی پی اس مخفی خودرو

درگاه پرداخت سپرده روشی 100%

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

دوست یابی انلاین

سفارش آنلاین قلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 34323
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


آغاز پروژه‎ی رساندن اینترنت به همه زمین با پهپاد و ماهواره!
 
خبرسازی‌های فیس‌بوک پایان‌ناپذیر است. این کمپانی حالا از رویایی بزرگ پرده برداشته و می‌گوید قصد دارد با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین٬ ماهواره‌ها و لیزر همه ساکنان کره زمین را به اینترنت متصل کند.

اگرچه جمعیت آنلاین جهان چندی است که از مرز دو میلیارد نفر گذشته٬ اما همچنان دو سوم از ساکنان زمین به اینترنت دسترسی ندارند. اتصال محرومان از اینترنت به دنیای آنلاین٬ یکی از مهم‌ترین رویاهای مارک زاکربرگ٬ بنیان‌گذار بلندپرواز فیس‌بوک است.

فیس‌بوک جمعه (۸ فروردین٬ ۲۸ مارس) از تاسیس یک مرکز پژوهشی در دل این کمپانی عظیم خبر داد که ماموریت‌اش یافتن راه‌هایی نوین برای رساندن اینترنت به کسانی است که به آن دسترسی ندارند؛ تحولی مهم در تکامل فیس‌بوک که نویددهنده آینده‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز برای دنیاست.

این لابراتوار پژوهشی که Connectivity Lab نام گرفته٬ ماموریت‌اش تامین اینترنت ارزان و دسترسی حداقلی به دنیای آنلاین برای همه ساکنان زمین است.

پژوهشگران و متخصصان هوا و فضا و فن‌آوری‌های ارتباطی در این مرکز قرار است مشغول توسعه تکنولوژی‌های جدیدی شوند که با بهره‌گیری از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپادها)٬ ماهواره‌ها و لیزر می‌توانند دامنه نفوذ اینترنت در جهان را گسترش دهند و آن را به دورترین نقاط این کره خاکی هم برسانند.

مارک زاکربرگ در یک پست فیس‌بوکی درباره تاسیس این مرکز پژوهشی٬ گفته «ما روی روش‌هایی کار کرده‌ایم که بتوانیم اینترنت را از آسمان به زمین بتابانیم.»

آن‌طور که در ویدئوی مرتبط با این پروژه آمده٬ یکی از این روش‌ها٬ استفاده از پهپادهایی است که با انرژی خورشیدی به حرکت درمی‌آیند و در ارتفاع ۱۶ هزار پایی پرواز می‌کنند.

متحول کردن عملکرد ماهواره‌ها و ارتباط لیزری میان آنها برای بهینه‌سازی دسترسی به اینترنت از دیگر مسائلی است که متخصصان در این مرکز در دست پژوهش دارند. متخصصانی از ناسا هم فیس‌بوک را در پی‌گیری اهداف بلندش در این پروژه یاری خواهند کرد.

آن‌طور که مارک زاکربرگ می‌گوید٬ هدف این پروژه «فراهم کردن دسترسی حداقلی و ارزان‌قیمت به اینترنت برای همه کسانی است که در دنیای ما زندگی می‌کنند» و البته فیس‌بوک در این زمینه پیشرفت‌های خوبی هم داشته است.

زاکربرگ گفته «در سال گذشته با کارهایی که در فیلیپین و پاراگوئه کرده‌ایم٬ دسترسی مردم این کشورها به اینترنت دو برابر شده است.»

کاربران اینترنت در این کشورها از دیتای موبایل خدمات‌دهندگانی استفاده می‌کنند که فیس‌بوک از هم‌پیمانان آنهاست. تا کنون ۳ میلیون نفر با بهره‌گیری از این روش‌های نوین به اینترنت متصل شده‌اند.

او تاکید کرده که پیش‌برد چنین پروژه‌ای در مقیاسی به بزرگی زمین٬ نیازمند اختراع تکنولوژی‌های جدید هم هست و این همان وظیفه‌ای است که بر دوش Connectivity Lab قرار داده شده: «اختراع آینده اتصال به اینترنت.»

این پروژه هیجان‌انگیز و معطوف به آینده٬ بخشی از پروژه بزرگ‌تر Internet.org است که بنیان‌گذار فیس‌بوک سال گذشته با همکاری کمپانی‌های بزرگ تکنولوژیک جهان راه‌اندازی کرده است.

پیش‌تر گوگل هم اعلام کرده بود که می‌خواهد در پروژه موسوم به Loon با بهره‌گیری از بالن‌ها امکان دسترسی ساکنان مناطق دورافتاده به اینترنت را فراهم کند٬ اما آنچه فیس‌بوک در سر دارد و در دست انجام٬ معادلات این بخش از رقابت‌های بی‌پایان میان کمپانی‌های تکنولوژیک را یک‌سره زیر و زبر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: ماهواره , پهپاد , اینترنت , پروژه‎ ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




نتیجه عجیب تازه‌ترین تحقیقات: اندروید از iOS پایدارتر است
مطمئنا یکی از مفاهیم اساسی و جا افتاده میان کاربران تلفن‌های‌هوشمند و به‌طور کلی ابزار‌های قابل‌‌حمل، پایداری بی‌بدیل iOS است، در حالی که برخی اندروید را به‌دلیل مشکلات موجود از قبیل کرش‌های فراوان، نامناسب و کند عنوان می‌کنند، اما براساس تحقیقات انجام شده توسط Crittercism، آمار و ارقام جدید این نظریه‌ی قدیمی را نفی می‌کند.

این تحقیق توسط Crittercism به انجام رسیده است که براساس آن در هر ثانیه 30,000 درخواست برای بیش از یک میلیارد کاربر تلفن‌هوشمند ارسال شده است. در این تحقیق فاکتورهایی چون پاسخ اپلیکیشن و زمان کارکرد صحیح اپلیکیشن محاسبه شده است. براساس نتایج به‌دست آمده، iOS 6 با آمار 2.5 درصدی کرش، لقب کرشی‌ترین نسخه‌ی iOS را به خود اختصاص داده است. iOS 7 با 2.1 درصد و iOS 7.1 با کسب 1.6 درصد کرش، رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند که نشان از بهبود عملکرد سیستم‌عامل اپل در مورد پایداری سیستم‌عامل دارد. اما در این آزمایشات ظاهرا اندروید بسیار بهتر عمل کرده و آمار بسیار خوبی را جای گذاشته است، بطوریکه اندروید نان‌زنجبیلی با 1.7 درصد کرش، کمی بدتر از iOS 7.1 عمل کرده است. نکته‌ی جالب توجه مربوط به نسخه‌های بالای اندروید 4.0 است که بالاترین نرخ کرش در مجموع نسخه‌های موجود 0.7 بوده است. این رقم‌ بدین معنا است که اندروید بسیار کمتر از آخرین نسخه‌ی iOS کرش می‌کند.

براساس باورهای موجود در هر دو اکوسیستم اندروید و iOS، تبلت‌ها آمار کرش بالاتری نسبت به تلفن‌های‌هوشمند دارند، اما براساس اطلاعات به‌دست آمده، اندروید برای بهینه‌سازی و کاهش میزان کرش در تبلت‌ها شانس بیشتری دارد، چراکه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندروید هنوز شمار بالایی از اپلیکیشن‌های خود را برای اجرای بهتر در تبلت‌های اندرویدی بهینه‌سازی نکرده‌اند. در مورد میزان کرش به تفکیک برند‌های سازنده‌ی تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها نیز، سامسونگ کمترین آمار را در اکوسیستم اندروید در اختیار دارد! در مورد iOS‌ نیز نکته‌ی جالب در مورد بالا بودن تعداد کرش‌های آیفون 5S در مقایسه با آیفون 5 است.

این تحقیق میزان دسترسی هر اپلیکیشن به سرویس‌های ذخیره‌ی ابری را نیز محاسبه کرده است که این محاسبه شامل تاخیر مورد نظر برای دسترسی به سرویس ابری و همچنین میزان خطای حاصل از عدم دسترسی نیز می‌شود. کاربران تلفن‌های‌هوشمند در کشور کانادا، ژاپن و ایالات متحده کوتاه‌ترین تاخیر را برای دستیابی به سرویس‌های ابری دارند. Google Analytics هم کمترین درصد خطای حاصل را با ثبت رکورد 0.1 درصدی به خود اختصاص داده است. برای مثال سرویس‌هایی چون یوتیوب، توییتر با 1.2 درصد و فیس‌بوک نیز با 2.5 درصد جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. اپلیکیشن‌هایی با محتوای گرافیکی و همچنین بازی‌ها بیشترین آمار کرش را به خود اختصاص داده‌اند. اپلیکیشن‌های مربوط به حوزه‌ی تجارت الکترونیک نیز به‌دلیل حساس بودن زمینه‌ی کاری، درصد کرش پایینی دارند.



:: برچسب‌ها: OS , اندروید ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




مدیرعامل مایکروسافت از موفقیت زودهنگام آفیس برای آیپد می‌گوید
Office for iPad ساتایا نادلا، مدیرعامل جدید مایکروسافت که یکی از گام‌های بزرگ این شرکت را روز گذشته برداشت و آفیس را برای آیپد عرضه نمود،‌ امروز در توییتر خود به قرار گرفتن چهار نرم‌افزار جدید این شرکت در لیست برترین‌های اپ‌استور اشاره کرد و از آن به عنوان موفقیت زودهنگام یاد کرد.

نرم‌افزارهای ورد،‌ اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت مایکروسافت در لیست‌ برترین «نرم‌افزارهای مجانی در حال رشد» قرار گرفته‌اند. مدیرعامل مایکروسافت از این موضوع به عنوان موفقیت زود هنگام مجموعه آفیس آیپد یاد کرده است.

مجموعه نرم‌افزاری آفیس برای آیپد به صورت پیش‌فرض مجانی است، اما از طریق آن تنها می‌توان اسناد ساخته شده با آفیس را مشاهده کرد و امکان ساخت و ویرایش اسناد وجود ندارد مگر آنکه اشتراک ماهیانه یا سالانه آفیس ۳۶۵ را تهیه کنید. این بدین معنا است که درست است که کاربران آیپد نسبت به دریافت نسخه مجانی آفیس اقدام کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها عضو آفیس ۳۶۵ نیز شده‌اند یا خیر.

روزی که آفیس برای آیپد عرضه شد، مدیرعامل اپل، تیم‌کوک طی یک پست در توییتر، ساتایا نادلا را مخاطب قرار داد و به او خوش‌آمد گفت و متقابلا نادلا نیز از تیم‌کوک تشکر کرد. شاید این بدین معنا باشد که با تغییر مدیریت در مایکروسافت ارتباط بین دو رقیب قدیمی یعنی اپل و مایکروسافت بهتر از پیش شود.

حال باید منتظر ماند و دید چه تعداد از کاربرانی که نسبت به دانلود نرم‌افزار مجانی آفیس در آیپد اقدام کرده‌اند مایل به خرید آفیس ۳۶۵ نیز خواهند بود.



:: برچسب‌ها: آفیس , آیپد , مایکروسافت , مدیر عامل ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




سونی از کاغذ دیجیتالی ۱۳ اینچی خود با قیمت ۱٫۱۰۰ دلار رونمایی کرد
با وجود توسعه صفحه نمایش‌های مجهز به فناوری E Ink (جوهر الکترونیکی) هنوز هم کاغذهای دیجیتالی جایگزین کاغذهای سنتی نشده‌اند. حال سونی در تلاش اخیر خود یک ابزار به نام Digital Paper را با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچ معرفی کرده است تا در مصارف آموزشی یا حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

فناوری E Ink باعث می‌شود تا کاغذ دیجیتالی سونی، چشم انسان را در استفاده طولانی مدت آزار ندهد و از طرفی طول عمر باتری را نیز به چند روز افزایش دهد. اما قیمت ۱۱۰۰ دلاری این محصول آنقدر گران است که تهیه آن برای اغلب مردم مشکل شود.

این محصول برای یادداشت برداری، مطالعه کتاب و متون مختلف فوق‌العاده است.

2blue image

کاغذ دیجیتالی سونی مجهز به صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچ با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و تنها ۳۵۷ گرم وزن دارد. صفحه نمایش تک رنگ این محصول قادر به نمایش رنگ خاکستری تا ۱۶ سطح مختلف است و از قابلیت لمسی و قلم دیجیتال پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که در صفحه نمایش‌های مجهز به فناوری E-Ink برخلاف نمایشگرهای LCD، نور پس‌زمینه وجود ندارد، مصرف انرژی در آن‌ها بسیار پایین است. صفحه لمسی به کاربر کمک می‌کند تا به راحتی بین صفحات مختلف حرکت کند، برروی بخشی از صفحه بزرگنمایی داشته باشد و به سادگی و همچون تبلت‌ها نسبت به کنترل دستگاه اقدام کند.

سونی طول عمر باتری کاغذ دیجیتالی خود را سه هفته اعلام نموده است. کاربر می‌تواند از طریق درگاه USB یا ورودی پاور نسبت به شارژ این دستگاه اقدام کند. کاغذ دیجیتالی سونی از حافظه ذخیره سازی ۴ گیگابایت و درگاه میکرو SD پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان اتصال کاغذ دیجیتالی به شبکه از طریق وای-‌فای وجود دارد.



:: برچسب‌ها: سونی , کاغذ دیجیتالی , ۱۳ اینچی , دلار ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




آفیس موبایل اکنون برای استفاده بر روی اندروید کاملا رایگان است

آفیس موبایل اکنون برای استفاده بر روی اندروید کاملا رایگان است

پس از معرفی مایکروسافت آفیس برای آیپد که بسیاری را مدت‌ها منتظر نگاه داشته بود، اکنون مایکروسافت آفیس برای موبایل را برای استفاده بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون بطور کلی رایگان نمود تا عرصه را بر رقیبان تنگ‌تر از پیش کند. سابقا  برای هرگونه استفاده ازاپلیکیشن آفیس بر روی اندروید ، خریداری اشتراک Office 365 اجباری بوده است.

اکنون همانگونه که در دستگاه‌های ویندوز فون شاهد آن هستیم، تمامی کاربران گوشی‌های اندروید و آیفون نیز (در صورت مصرف کننده‌ی خانگی و غیرتجاری بودن) می‌توانند بصورت کاملا رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک آفیس 365 نسبت به مشاهده و ویرایش اسناد آفیس مایکروسافت اقدام کنند. این اپلیکیشن در حقیقت از منظر مایکروسافت نقش تشویق‌کننده برای استفاده از نسخه‌ی دسکتاپ و آیپد دارد که در آن‌ها کاربر ملزم به پرداخت حق اشتراک کامل خواهد بود.

در هر صورت این اتفاق خبر خوشی برای کاربران این سرویس محبوب خواهد بود که از این پس می‌توانند به رایگان و در حال حرکت نسبت به مشاهده و ویرایش اسناد خود اقدام کنند. این نسخه هم‌اکنون وارد فروشگاه پلی استور گوگل و نیز اپ استور اپل شده و با دریافت نسخه‌ی جدید دیگر نیازی به وارد نمودن اشتراک آفیس 365 نخواهد بود.



:: برچسب‌ها: آفیس , موبایل , اندروید ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




HTC به تقلب در بنچمارک ها اعتراف کرد!
پس از تقلب سامسونگ در نتایج بنچمارک های Note 3 در سال گذشته، این بار نوبت HTC بود که با به عبارتی " تقلب "، نتایج بنچمارک گوشی خود را افزایش دهد. نتایجی که چندان اهمیتی هم در تجربه ی کاربری ندارند.

حال HTC در پیامی به افزایش امتیاز بنچمارک (HTC One (M8 توسط High Performance Mode اعتراف کرده و آن را یک ویژگی برای رسیدن به پرفورمنس بیشتر نامیده است. این ویژگی که فعالیت CPU را در حالت حداکثر خود قرار می دهد، به صورت دستی قابل فعالسازی از Developer Settings است که البته مصرف باتری را زیاد می کند.

اما یک ویژگی، چرا می تواند تقلب باشد؟ پاسخ روشن است، زیرا High Performance Mode زمانی یک ویژگی است که فقط به طور دستی فعال شود. اما در HTC One M8 به هنگام باز کردن برخی برنامه های بنچمارک، چیپ به صورت خودکار روی High Performance Mode قرار می گیرد!

البته AnTuTu یک سرویس بنچمارک دیگر به نام AnTuTu X نیز دارد که با استفاده از آن، می توان برخی از تقلب ها را دور زد. در زیر می توانید تفاوت نتایج اسمارتفون های مطرح را در 4 AnTuTu و AnTuTu X ببینید. با دقت در نتایج پی به اختلافی بزرگ بین نتایج HCT One M8 خواهید برد.



:: برچسب‌ها: اچ تی سی , HTC M8, Benchmark, HTC One Benchmark , Benchmark Cheat,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 9 فروردين 1393




راهنمای خرید تلویزیون: LCD، LED یا Plasma؟

راهنمای خرید تلویزیون: LCD، LED یا Plasma؟

 
هنگام خرید یک تلویزیون جدید ملاک های فراوانی برای انتخاب وجود دارد که مهمترین آن ها نوع صفحه نمایش است.
 

انتخاب هر محصول میزان حساسیت متفاوتی برای خریدار آن ایجاد خواهد کرده و هر چه کالا بیشتر به سمت لوکس بودن پیش رود بر حساسیت خریدار افزوده خواهد شد. بطور مثال شما برای خرید شیر یا تخم مرغ مطمئناً آن قدر تامل و موشکافی نخواهید داشت که برای خرید یک گوشی تلفن همراه یا تلویزیون خواهید کرد. برای خرید تلویزیون فاکتورهای بسیاری وجود دارند که بدون داشتن اطلاعات کافی، انتخاب مناسب ترین گزینه از میان انبوهی از مدل های مختلف امروزی تا حدودی دشوار خواهد بود. پس اگر به دنبال انتخاب بهترین تلویزیون هستید در ادامه با ما همراه باشید:



:: برچسب‌ها: تلویزیون , lcd , led , plasma,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط رضا در سه شنبه 27 اسفند 1392




صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com