مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

همسرگزینی

جی پی اس مخفی خودرو

درگاه پرداخت سپرده روشی 100%

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

دوست یابی انلاین

سفارش آنلاین قلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 34323
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


خانه‌ تکاني تکنولوژيک در آستانه سال نو

خانه‌ تکاني تکنولوژيک در آستانه سال نو

 
پبشنهاد ما اين است که در آستانه سال جديد، فهرستي از تکنولوژي‌هايي که مي‌خواهيد در سال جديد به خدمت بگيريد آماده کنيد تا به کمک اين فناوري‌هاي جديد هم در وقت صرفه‌جويي کنيد و هم از امکانات بي‌شمار علمي و اجتماعي آنها بهره بگيريد.
 
سپید: حالا که طبيعت چهره خود را نو مي‌کند، بد نيست ما هم به جاي اينکه تعداد بهار‌هاي گذشته عمرمان را بشماريم، حال خود را به زمان حال تحويل کنيم تا مشمول احسن‌الحال باشيم. از قديم گفته‌اند زمستان مي‌گذرد و روسياهي به تکنولوژي‌هاي زغال سنگي مي‌ماند...

پبشنهاد ما اين است که در آستانه سال جديد، فهرستي از تکنولوژي‌هايي که مي‌خواهيد در سال جديد به خدمت بگيريد آماده کنيد تا به کمک اين فناوري‌هاي جديد هم در وقت صرفه‌جويي کنيد و هم از امکانات بي‌شمار علمي و اجتماعي آنها بهره بگيريد.

براي کمک به ايده‌سازي شما در تکميل اين فهرست، شايد بد نباشد به گزينه‌هاي زير هم نظري داشته باشيد:

اينترنت خط همراه خود را فعال کنيد

اين روزها بيشتر افراد يک تلفن‌همراه با قابليت اتصال به شبکه اينترنت دارند. بسته‌هاي اينترنتي يک‌ماهه با قيمت‌هاي 5 و 10 هزارتوماني هم توسط تمام اپراتورهاي تلفن‌همراه کشورمان ارائه مي‌شوند. شايد در نظر اول هزينه 10 هزارتومان براي يک ماه کمي زياد به نظر برسد، اما با استفاده از امکانات مختلف گوشي خود خواهيد ديد که تا چه حد در هزينه‌ها و وقتتان صرفه‌جويي شده است. براي اطلاع از نحوه فعال کردن بسته‌هاي اينترنتي و گزينه‌هاي مختلف موجود براي اپراتورهاي تلفن‌همراه مي‌توانيد به دفاتر ارتباطي مراجعه کنيد.


به جاي اس‌ام‌اس از ايميل استفاده کنيد


حالا که بسته اينترنتي همراهتان را فعال کرده‌ايد، نه‌تنها مي‌توانيد با استفاده از آن از ديگر امکانات اينترنتي گوشي‌تان استفاده کنيد، بلکه مي‌توانيد به جاي صرف هزينه براي فرستادن اس‌ام‌اس، پيغام‌هايتان را از طريق ايميل به دوستان و همکاران خود بفرستيد. مي‌توانيد فهرست‌هايي در ايميلتان درست کنيد و پيغام‌هاي خاص (مثلا تبريک به مناسبت عيد نوروز) را با چند ضربه روي صفحه تلفن‌همراه خود به تمام دوستان ارسال کنيد. اگر دوستانتان هم از چنين روشي استفاده کنند، نتيجه خيلي بهتر هم خواهد شد. (ناگفته نماند که مي‌توانيد از اپليکيشن‌هاي جديد پيام‌رساني هم به جاي پيامک يا حتي تماس تلفني استفاده و بيشتر در هزينه‌هايتان صرفه‌جويي کنيد)

از فيدريدرها استفاده کنيد


قبلا هم در مورد فيدريدرها نوشته‌ايم. با فيدريدرها مي‌توانيد به راحتي مطالب ده‌ها سايت مورد علاقه‌تان را يکجا و با سرعت بالاتري ببينيد. کار با فيدريدرها هم بسيار ساده است. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد فيد مي‌توانيد به اين آدرس مراجعه کنيد:

medapple.com/6629 و براي آشنايي با فيدريدرها به آدرس medapple.com/13320 برويد.


از کتاب‌هاي صوتي لذت ببريد


وقتي در ترافيک گير افتاده‌ايد يا وقتي در سميناري کسل‌کننده هستيد شايد بد نباشد از وقت خود استفاده بهتري بکنيد. اگر فايل صوتي کتاب‌هاي مورد علاقه‌تان را داشته باشيد مي‌توانيد آنها را در سيستم صوتي ماشينتان گوش کنيد يا با انتقال فايل‌ها به تلفن‌همراه و دستگاه پخش صوت همراه خود، آنها را از طريق هدفون گوش کنيد. براي دريافت کتاب‌هاي صوتي رايگان فارسي مي‌توانيد به آدرس‌هاي زير مراجعه کنيد:

audiolib.ir يا audiobook.ketabline.com

با جستجوي عبارت «کتاب صوتي» يا audio books مي‌توانيد به ده‌ها سايت ديگر در اين زمينه دسترسي پيدا کنيد.


خود را به دانلودهاي رايگان مهمان کنيد

بد نيست بعضي نرم‌افزارهاي رايانه يا تلفن‌همراه خود را هم در سال جديد به‌روز کنيد. براي دريافت نرم‌افزارهاي رايگان بهتر است به آدرس سايت رسمي آن نرم‌افزارها مراجعه کنيد. اگر به‌عنوان مثال آدرس سايت رسمي مرورگر اينترنتي فايرفاکس (جايگزيني براي اينترنت اکسپلورر) را نمي‌دانيد، مي‌توانيد به ويکي پديا wikipeida.org و در کادر جستجو نام firefox را تايپ کنيد. مقاله فايرفاکس براي شما باز مي‌شود. پايين مقاله در قسمت external links لينک official website را پيدا و کليک کنيد تا به صفحه رسمي فايرفاکس راهنمايي شويد. اگر املاي انگليسي نرم‌افزار را نمي‌دانيد، مي‌توانيد نام فارسي آن را در ويکي‌پدياي فارسي fa.wikipedia.org جستجو و در قسمت پيوند به بيرون، صفحه رسمي و اصلي نرم‌افزار مورد نظرتان را پيدا کنيد.


اگر نرم‌افزار خاصي مدنظر نداريد و مي‌خواهيد گزينه‌هاي متنوعي از نرم‌افزارهاي مختلف را ببينيد و از بين آنها انتخاب کنيد مي‌توانيد به آدرس‌هاي mihandownload.com و freedownload.ir و softgozar.com مراجعه کنيد.

براي دريافت لينک دانلود رايگان نرم‌افزارهاي پزشکي هم مي‌توانيد به آدرس medapple.com/apps برويد. سايت ديجي‌مد digimed.ir هم مجموعه خوبي از کتاب‌هاي پزشکي را براي پزشکان ايراني جمع کرده است.

نظرتان را با ديگران به اشتراک بگذاريد


اگر تابه‌حال وارد عرصه توليد محتوا در وب نشده‌ايد، شايد بد نباشد در سال جديد اين کار را بکنيد. با توجه به سليقه‌تان مي‌توانيد يک سايت براي خودتان دست و پا کنيد، وبلاگ بنويسيد يا در شبکه‌هاي اجتماعي مشارکت داشته باشيد..


:: برچسب‌ها: تکنولوژی , اینترنت , دانلود,

نوشته شده توسط رضا در سه شنبه 27 اسفند 1392




بررسی گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی

بررسی گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی

 

در این مقاله به بررسی کامل Xperia Z1 Compact پرداخته و نقاط ضعف و قوت آن را برمی‌شماریم.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل , سونی , xperia z1,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط رضا در سه شنبه 27 اسفند 1392




کالبدشکافی بهترین دوربین سال

دوربین پر آوازه‌ی Sony Alpha 7 و برادرش Alpha 7R پرچم‌دار دوربین‌های سونی در سال ۲۰۱۳ هستند. یعنی سونی به تولید چنین دوربینی افتخار می‌کند و تکنولوژی و توانایی‌های خود را با این دوربین به نمایش گذاشته است. این دوربین از طرف سایت DigitalTrends به عنوان بهترین دوربین سال ۲۰۱۳ معرفی شده است. Alpha 7R یک دوربین کامپکت، بدون آینه، فول فریم ۳۶.۳ مگاپیکسل است که ۲۳۰۰ دلار قیمت دارد. در این مقاله با آقای راگر سیکالا (Roger Cicala) همراه می‌شویم که کالبدشکافی این دوربین گران‌قیمت و قدرتمند را برایمان تشریح کند.



اگر به دنبال کسی می‌گردید که از ریز جزئیات دوربین‌ها اطلاع داشته باشد باید سراغ راگر سیکالا بروید. وقتی جزئیات فنی دوربین Sony Alpha 7R را دنبال می‌کردیم به واقعیت‌های جالبی برخورد کردیم که برای هر فرد علاقه‌مند به تکنولوژی و دوربین‌های حرفه‌ای جذاب خواهد بود. پس در این مقاله همراه ما باشید.


در اکثر دوربین‌های حرفه‌ای، پیچ‌ها زیر پوشش‌های لاستیکی قرار دارند. به همین خاطر پوشش‌های لاستیکی روی دوربین توسط چسبی نه چندان قوی چسبانده می‌شود که بعد از مدتی ممکن است شروع به کنده شدن بکند. راگر بعد از اینکه نیم ساعت وقت صرف کرد تا پوشش‌های لاستیکی روی سطح دوربین را بکند، متوجه شد که در دوربین سونی این پوشش‌ها کندنی نیستند! البته پیچ‌ها هم زیر آن‌ها قرار نداشتند. در Alpha 7R پوشش‌های لاستیکی جزو بدنه به حساب می‌آیند و به خوبی به آن اتصال دارند. به همین خاطر در طولانی مدت کنده نمی‌شوند و دوربین را بد فرم نمی‌کنند.


در تصویر زیر EVF را می‌بینید (Electronic View Finder) که کاورش جدا شده است. راگر می‌گوید یکی از نکات قابل‌توجه در مهندسی این دوربین، این است که تاکنون با تنها دو سایز متفاوت پیچ سروکار داشتیم. این نکته‌ی مثبتی است چون احتیاج به چندین آچار متفاوت نبود. این مسئله در دوربین‌های ساخت سونی طبیعی است. اگر یک دوربین نیکون و یا کانون را باز می‌کردیم تا این مرحله با ۴ تا ۷ سایز مختلف پیچ برخورد کرده بودیم.


با باز کردن چند پیچ دیگر، پشت دوربین و نمایشگر باز می‌شوند. کابل نواری زردرنگ که در تصویر می‌بینید، LCD را به بُرد الکترونیکی دوربین متصل می‌کند.


محل نصب LCD را در این تصویر می‌بینید. LCD روی یک ورق فلزی بسیار محکم قرار می‌گیرد. ممکن است به نظر بیاید قرار دادن چنین قطعه‌ای درون دوربین بی‌معنی باشد و بی‌جهت باعث سنگینی دوربین بشود. ولی باید بدانید در بسیاری از دوربین‌ها (حتی دوربین‌های گران‌قیمت) ضعیف بودن محل اتصال LCD به مرور زمان باعث شل شدن و حتی تو رفتگی LCD به داخل دوربین می‌شود.


 با برداشتن پوشش روی مدار چاپی، می‌بینید که مدار بسیار تمیز و منظم طراحی شده است. کابل‌های نواری طوری طراحی شده‌اند که کمترین طول را داشته باشند. راگر اشاره می‌کند در بسیاری از دوربین‌ها دیده می‌شود از سیم برای اتصال قسمت‌های مختلف مدار به یکدیگر استفاده می‌کنند. این کار نشانگر بی‌نظمی و نقص در طراحی مدار است که در دوربین سونی اصلاً چنین چیزی مشاهده نمی‌شود.


با برداشتن کابل‌های نواری بزرگ در سمت راست مدار، دیدیم کابل‌های کوچک‌تری به جای اینکه مدار را دور بزنند به خوبی در زیر آن‌ها جایگذاری شده‌اند. کابل پایینی کارت حافظه را به مدار متصل می‌کند.


در این تصویر می‌بینیم که به جای اتصال لحیم از اتصال گیره (Snap) استفاده شده است. این نوع اتصال خیلی حرفه‌ای نیست که احتمالاً در اینجا برای اتصال آنتن وای فای بکار رفته است.


بعد از باز کردن بُرد فکر کردیم به بن بست رسیدیم. چون نه پیچی مانده بود که باز نکرده باشیم و نه هیچ قسمت دیگر از دوربین باز می‌شد.


بعد از کمی استراحت و نوشیدن یک لیوان قهوه و خوردن کمی غذا مجدداً دوربین را بررسی کردیم. این دفعه یک پیچ مخفی پیدا کردیم که درون یک سوراخ در سمت راست دوربین پنهان شده بود. با باز کردن قسمت‌های باقی‌مانده از دوربین باز شدند و آنچه در اعماق دوربین قرار داشت برایمان نمایان شد.


در این تصویر قسمت بالای دوربین را می‌بینید که دکمه‌ها روی آن قرارگرفته‌اند. بیشتر از این هم می‌شود اجزایش را باز کرد ولی فایده‌ای ندارد و دوباره بستن آن سر جایش بسیار وقت‌گیر است. به همین دلیل اگر یکی از دکمه‌های بالای دوربین شکست تعمیرکار ترجیحاً کل آن قسمت را عوض می‌کند. چون حق‌الزحمه‌ی باز و بست کردن آن بیشتر از هزینه‌ی تعویض آن است.


در این تصویر نام Copal بر روی قطعه‌ی فلزی نارنجی رنگ دیده می‌شود. که نام تولیدکننده‌ی شاتر این دوربین است.


راگر می‌گوید:‌ لنز مستقیماً روی بدنه‌ی فلزی دوربین سوار شده است نه روی شاتر. سه عدد «فاصله پر کن» فلزی مشاهده می‌کنید که در سه نقطه قرارگرفته‌اند تا محل قرارگیری سنسور دقیقاً با لنز، تنظیم باشد. اگر شاتر را جدا کنیم و تنها به اسکلت فلزی این قسمت نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در عین کارایی بسیار ساده طراحی شده است.


در این تصویر سنسور دوربین را می‌بینید که ۳۶ میلیون پیکسل (یعنی ۳۶ میلیون فتودیود رنگی که هر کدام یک سنسور نور هستند) بر روی آن قرار دارد. در اولین نگاه به محل قرارگیری سنسور متوجه می‌شویم که شیشه‌ی محافظ روی سنسور با ۳ گیره‌ی قدرتمند بر روی آن قرارگرفته‌اند. به نظر می‌رسد در این دوربین اگر اتفاقی برای این شیشه افتاد (مثلاً خش برداشت) بدون عوض کردن کل یونیت سنسور می‌توان شیشه محافظ را عوض کرد.


در این تصویر کل اجزای کالبدشکافی شده‌ی دوربین Sony Alpha 7R را مشاهده می‌کنید. قطعات این دوربین با ۲۷ پیچ در سه سایز مختلف به هم متصل می‌شوند. در صورتی که در یک دوربین DSLR معمولی حدوداً ۱۲۰ پیچ در ۱۱ سایز مختلف استفاده می‌شود. لذا اگر این دوربین خراب شود تعمیر آن بسیار سریع‌تر، راحت‌تر و کم هزینه‌تر از دیگر دوربین‌ها است.



:: برچسب‌ها: دوربین , دوربین عکاسی , سونی , Sony Alpha 7 , Alpha 7R,

نوشته شده توسط رضا در سه شنبه 27 اسفند 1392




امکانات جالب و کاربردی گوگل که نمی‌دانید

به کمک لیستی از جستجو هایی که افراد در سایت گوگل کرده اند می توان به دیگر ابعاد این سایت پی برد . با ما همراه باشید تا این لیست را با هم بررسی کنیم.

ماشین حساب

شما می توانید فقط با وارد کردن عبارت محاسباتی ، همان گونه که در عکس زیر مشاهده می کنید ، به کمک سایت گوگل نتیجه ی آن محاسبات را مشاهده کنید . بنابر این اگر در جایی دسترسی به ماشین حساب نداشتید فقط کافیست تا از سایت گوگل کمک بگیرید . این ماشین حساب جامع و کامل بوده و شما می توانید اکثر عملیات محاسباتی را به کمک آن انجام دهید .


تبدیل واحد ها

گوگل همچنین می تواند عمل تبدیل واحد ها را انجام دهد . فقط باید طبق الگوی زیر واحد ها را در کادر مربوط تایپ کنید : X Unit to Unit مثلا طبق عکس زیر عبارت ۴۰ Degrees f to c گوگل نتیجه ی این عبارت که تبدیل ۴۰ درجه ی فارنهایت به سانتی گراد است را به شما می دهد . در این حالت هم امکان انتخاب انواع واحد ها وجود دارد .

نکته ی جالبی که وجود دارد و در تصویر زیر هم نمونه ای از آن را مشاهده می کنید امکان همزمان انجام تبدیل واحد و عملیات محاسباتی در گوگل است .


تبدیل واحد های پولی

شما به کمک این ویژگی سایت گوگل می توانید نرخ پول های هر کشور با واحد پولی یک کشور دیگر مقایسه کرده و بدست آورید .در تصویر زیر واحد پولی دلار آمریکا با کانادا مقایسه شده است . مطابق الگوی زیر شما می توانید دیگر واحد ها را با هم مقایسه کنید .


IP Addres شما

اگر شما عبارت What is my ip را در کادر مربوط تایپ کنید سایت گوگل آی پی شما را خواهد گفت .


وضعیت آب و هوا

برای مشاهده ی وضعیت جوی یک منطقه ی خاص کافیست تا عبارت weather  و بعد از آن نام آن منطقه را تایپ کنید . مثلا در تصویر زیر عبارت weather new york تایپ شده است و نتیجه ی جستجو شده آب و هوای نیو یورک را نمایش می دهد . اگر شما بعد از کلمه ی weather هیچ عبارت دیگری تایپ نکنید ، گوگل وضعیت آب و هوای مکان فعلی شما را به شما خواهد گفت .


زمان طلوع و غروب آفتاب

به کمک تایپ عبارت Sunrise/Sunset و بعد نام مکان مورد نظر ، گوگل زمان طلوع و غروب آفتاب را در اختیار شما قرار خواهد داد .


زمان

برای اینکه زمان را در یک نقطه ی خاص از دنیا بدانید می توانید به کمک سایت گوگل و با تایپ عبارت time و بعد نوشتن نام مکان مورد نظر به نتیجه برسید . مثلا در تصویر زیر زمان شهر پاریس مورد جستجو قرار گرفته است . مثل دیگر قسمت ها اگر فقط کلمه ی time را وارد کنید ، زمان برای مکان فعلی شما مشخص خواهد شد .



:: برچسب‌ها: گوگل , جستجو,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 7 اسفند 1392




اپلیکیشن‌ های ناشناخته ولی جذاب

بارها اتفاق افتاده که با سرویس یا اپلیکیشنی روبرو شدیم که وب سایت رسمی آن دچار بی‌مهری طراحان وب شده است. این دلیل کم‌باب بودن سایت‌ها و سرویس‌های زیبا را نشان دهد. اما کافیست کمی بیشتر در فضای اینترنت حفاری کنید تا به سرویس‌های الهامبخش و زیبای زیادی دست پیدا کنید.

این سایت‌ها به جهت استفاده مناسب از تصاویر و نوشتار یا ویدئوها و مسیریابی، نمونه‌های خوبی برای الهام‌گیری جهت ارائه یک طراحی یا یک محصول خوب و جذاب هستند. به خاطر بسپارید که کاربران می‌بایست وب سایتی که برای معرفی محصول خود ارائه می‌دهید را درک کنند و آن را به راحتی بفهمند در غیر این صورت به راحتی کاربر خود را از دست می‌دهید و نهایتا محصول معرفی شده شما ناشناس باقی خواهد ماند.

اما در نهایت قصد ما آنالیز طراحی وب سایت نیست بلکه فقط می‌خواهیم تعدادی محصول و اپلیکیشن مفید را مختصرا معرفی کنیم تا در کنار آشنایی با آنها، با طراحی چشم نواز وب سایت‌های آنها نیز آشنا شوید.

Timely


ایده کلی این اپلیکشن زمانبندی و برنامه‌ریزی به صورت همزمان است. به وسیله این اپلیکیشن شما می‌توانید پروژه‌ها و برنامه کاری خود را نه تنها به صورت هفتگی و روزانه بلکه به صورت زمان بندی شده نیز برنامه ریزی کنید که این خود شاید برای افراد زیادی خوشایند و کارآمد باشد. همچنین در آخر می‌توانید شرح کلی عملکرد خود را به صورت زمان بندی شده نیز مشاهده کنید.


Foogi

این سرویس نیز شبیه Timely به برنامه‌ریزی می‌پردازد. اما هدف آن پیدا کردن زمان‌های خالی و آزاد شماست. این اپلیکیشن با دانستن برنامه کاری شما زمان‌های خالی و از دست رفته شما را پیدا کرده و آنها را برای شما برجسته می‌کند تا از آنها به نحو احسنت استفاده مفید ببرید.


Klout


برای تعدادی از افراد تاثیر گذاری تولید محتوا و حضوری که در فضای مجازی دارند مهم است. سرویس Klout با رابط کاربری زیبا و ساده خود به شما این امکان را می‌دهد که از تاثیرگذاری و بازخورد فعالیت مجازی خود در شبکه‌های اجتماعی با خبر شوید.


Inside Travel Guides

قطعا برای شما هم پیش آمده باشد در سفری که به شهری غریب داشتید، از اماکن تفریحی و جذاب آن شهر اطلاعات زیادی نداشتید و فکر می‌کردید اگر کسی بود که راهنمای شما می‌شد قطعا بیشتر خوش می‌گذشت. این سرویس با کمک گرفتن از نویسندگان و شهروندان هر شهر، بهترین پیشنهادات و توصیه‌های جذاب را جمع‌آوری کرده و با جزئیات کامل به روی نقشه به مسافرین ارائه می‌کند و در نهایت راهنمای بهترین و یونیک‌ترین ماجراجویی‌ها را در گجت خود خواهید داشت.


Loomideck


درکارهای گروهی همیشه موضوع هماهنگی و همکاری اعضا مطرح بوده است. سرویس Loomideck این امکان را فراهم می‌سازد که در کارهای گروهی از دو نفر گرفته تا شرکت‌های چند ملیتی، هر شخص بتواند در یک فضای شخصی و جداگانه به شرح و انجام وظایف حوزه خود بپردازد. این سرویس با محیط ساده خود به شرکت شما کمک می‌کند که پروژه‌ها و کارمندان خود را تعریف کرده و برای آنها اهدافی تعیین کنید و در نهایت پروژه را به سرانجام برسانید.


WorkFu

به وسیله این سرویس شما به راحتی مهارت‌ها و توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف در معرض نمایش قرار می‌دهید. کافیست در سایت ثبت نام کنید و راهنمایی‌های سایت را دنبال کرده تا درنهایت در یک غالب زیبا مهارت‌های خود را مشاهده و برای بقیه افراد نیز ارسال کنید.


Peek Calendar

شعار این اپلیکیشن ۲ دلاری "تقویم انسانی” می‌باشد. تقویمی که فقط یک تقویم ساده نیست. این اپلیکیشن با ظاهر خاص و زیبای خود امکاناتی نظیر مشاهده برنامه روزانه، زمان آزاد و امکانات جذاب دیگری را برای شما به ارمغان می‌آورد. حتی با تکان دادن دستگاه خود به شما پیشنهاداتی نیز در رابطه با فعالیت روزانه شما می‌دهد.


PandaDoc

این سرویس به شما امکان ساخت، ارسال و دریافت اسناد امضا شده را از هرجا و با هر دستگاهی می‌دهد. پاندا داک با اتصال با CRM شما و اپلیکیشن‌های گوگل، محیط امنی را برای افزایش بهره وری و انجام معاملات اینترنتی شما فراهم ساخته است.


Storehouse

افراد زیادی هستند که به مسافرت‌ها و ماجراجویی‌های زیادی می‌روند و در همین سفرها تصاویر و ویدئوهای جذاب زیادی تهیه می‌کنند. با استفاده از اپلیکیشن Storehouse به سادگی هرچه تمام‌تر می‌توانید تجربیات و سفرهای خود را به دیگران نشان داده و همچنین داستان‌های دیگران را نیز مشاهده کنید. کافیست مطالب، تصاویر و ویدئوهای خود را مشخص کرده و به راحتی منتشر کنید تا دیگران را نیز در خاطرات خود شریک کنید.



:: برچسب‌ها: اپلیکیشن,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 7 اسفند 1392




دلیل امنیت بالای پروتکل HTTPS چیست ؟

آیا شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید بدانید پروتکل HTTPS چیست و یا اینکه چه تفاوتی بین HTTPS با HTTP وجود دارد ؟؟ اگر هنگامی که ایمیل خود را باز می کنید به قسمت آدرس بار توجه کنید متوجه وجود یک آیکون قفل مانند خواهید شد . از آن جایی که برای باز کردن ایمیل خود از یک ارتباط رمز شده استفاده کرده اید این علامت در آن قسمت قرار گرفته است . در واقع پروتکل HTTPS یک ارتباط امن و محافظت شده است که برای ارتباط با سایت های مهم و حساس مثل سایت های بانک ها و یا سایت های مشابه استفاده می شود

پروتکل HTTPS  که خلاصه شده ی Hypertext Transfer Protocol Secure  به معنای پروتکل امن انتقال ابر متن است در واقع یک پروتکل برای برقراری ارتباط های ایمن است .

اما این نکته برای همه جای سوال دارد که ایراد HTTP چیست که برای برقراری ارتباط های امن باید از پروتکل HTTPS استفاده کرد ؟ ما به شما می گوییم .

زمانی که شما از طریق پروتکل HTTPS به یک سایت متصل می شوید ، جستجوگر  شما به دنبال آی پی آن سایت گشته و هنگامی که آی پی آن را پیدا کند به آن متصل می شود . اما ایراد آن در این قسمت است که هم ممکن است آن آی پی مربوط به لینک مشابه آن سایت باشد وهم اینکه اطلاعات شما از قبیل اطلاعاتی که وارد می کنید یا رمز عبورهایتان برای ارائه دهندگان سرویس اینترنت قابل مشاهده هستند.


اگر مطلب قبلی ما که در مورد استفاده از Wi-Fi های رایگان منتشر کرده بودیم را هم به یاد داشته باشید ، در آن مطلب هم توضیح دادیم که اگر تصمیم گرفتید از اینترنت جایی که با آنجا آشنایی کافی ندارید استفاده کنید بهتر است حتی المقدور از ارتباط های امن استفاده کنید .

اکثر این مشکلات به این دلیل پیش می آیند که این نوع از ارتباط ها رمز گذاری نشده اند و اکثر هکر ها هم از این ویژگی آن سوء استفاده کرده و به حریم افراد تجاوز می کنند . بعد از آن برای رفع این مشکلات پروتکل HTTPS طراحی شد که تا حدی بتواند این مشکلات را برطرف کند . این پروتکل به طور کامل رمز گذاری شده است .


اما منظور از رمز گذاری یا encryption چیست ؟ در علم مهندسی اینترنت عمل رمز گذاری به عمیات رمز گذاشتن بین بسته های ارسالی و دریافتی در شبکه گفته می شود . در واقع هنگامی که کاربر یک بسته را برای یک سرور خاص می فرستد آن بسته رمز گذاری شده تا در حین ارسال مشکلی برای آن پیش نیاید و این رمز فقط توسط دریافت کننده قابل فهم است و  متقابلا آن سایت هم هنگامی که بخواهد جواب این بسته را ارسال کند آن را رمز گذاری می کند . در این نوع ارتباط ها تمام ارسال و دریافت ها رمز گذاری شده هستد و همین باعث افزایش ضریب ایمنی آن شده است.


اما باز هم با تمام اینها نمی توان به طور قاطع گفت که پروتکل HTTPS  ایمن ترین راه است ولی به طور حتم بهتر و امن تر از HTTP است و تا حدی هم توانسته مشکلات آن را از میان بردارد . در این پروتکل هنگامی که شما بخواهید یک سایت خاص را باز کنید ، HTTPS اول کنترل می کند که آیا سایت درست است و همچنین امنیت آن را هم بررسی می کند و بعد شما را به آنجا لینک می کند .



:: برچسب‌ها: پروتکل , امنیت , https,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 7 اسفند 1392




10 مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی

بازار تبلت‌های ارزان قیمت با توجه به کاربردی بودن این کالا و نیز با وجود کاهش قدرت خرید خانواده‌ها، بازار خوبی عنوان می‌شود و فروشندگان این تبلت‌ها معتقدند که تبلت‌های دانش‌آموزی مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مهر، در این گزارش ۱۰ مدل پرفروش بازار که قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان دارد معرفی شده است.

تبلت T7 هیوندای در جمع پرفروش‌های بازار

مدل T7 کمپانی هیوندای که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود در ابعاد ۱۹۶ × ۱۱۸ × ۹/۱۰ میلی‌متر و وزن ۳۰۳ گرم دارای پردازنده Exynos 4412 Chipset – Quad-Core Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی هشت گیگابایت است. این تبلت از صفحه نمایش لمسی از نوعTFT LCD و اندازه هفت اینچی بهره می‌برد که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای، GPS، بلوتوث و نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم، حسگر شتاب سنج و microUSB و HDMI از جمله امکانات این تبلت محسوب می‌شود.


MercurymTab یک تازه وارد پرفروش

تبلت مرکوری ام تب استریک که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود یک تبلت تازه وارد بازار است که دارای ابعاد ۱۸۸ × ۱۱۵ × ۷ میلی‌متر و وزن ۲۸۰ گرم است و از پردازندهARM MTK 6575 Chipset , Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی هشت گیگابایتی بهره می‌برد. این مدل دارای صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچ است که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب سیم‌کارت به همراه قابلیت مکالمه  GPRS – GPS – Edge و بلوتوث، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم، رادیو، حسگر شتاب سنج  و microUSB و HDMI را دارا است.


MercurymTabاسمارت تاچ ۲۰۰ هزار تومانی در جمع پرفروش‌ها

 SmartTouch Life مدل TA701254 که حدود ۲۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود در ابعاد ۵/۱۹۰ × ۷/۱۱۱ × ۷/۱۲ میلی‌متر و وزن ۲۹۵ گرم است و از پردازنده ARM Cortex-A9 Processor و حافظه داخلی چهارگیگابایت بهره می‌برد. صفحه نمایش این تبلت لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچ است و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب کارت حافظه و وب کم و نیز حسگر شتاب سنج و microUSB از دیگر امکانات این تبلت محسوب می‌شود.


 تبلت ۳G مارشال با قیمت ۲۲۰ هزار تومان

مدل Marshal ME-702 که حدود  ۲۲۰ هزار تومان قیمت دارد یکی از تبلت‌های پرفروش ارزان قیمت است که از نسل سوم تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. این مدل در ابعاد ۱۹۱ × ۱۱۶ × ۸/۹ میلی‌متر و وزن ۳۲۰گرم دارای پردازنده ARM Telechips TCC8923 Chipset , Cortex-A5 CPU و حافظه داخلی هشت گیگابایت است که از مدل پردازنده گرافیکی Mali-400 پشتیبانی می‌کند. تبلت مارشال دارای صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچی است که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم و حسگر شتاب سنج و microUSB را دارد.


 Marshal ME-702دومین اسمارت تاچ ارزان قیمت

تبلت اسمارت تاچ لایف تی سی ۷۰۱۶۵۰۴ که حدود ۲۵۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود در ابعاد ۱۹۱ × ۱۱۶ × ۹/۱۱ میلی‌متر و وزن ۳۱۶ گرم دارای پردازنده Cortex A9 processor Dual Core است و از حافظه داخلی چهار گیگابایت و صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD و اندازه هفت اینچی بهره می‌برد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب کارت حافظه، وب کم و حسگر شتاب سنج و microUSB از جمله ویژگی‌های این تبلت است.


 Smart Touch Life T & Cتبلت ایناول ۴۰۰ هزار تومانی در جمع خوش‌اقبال‌ها


تبلت ایناول مدل Innovel I710B نیز در جمع خوش اقبال‌های ارزان قیمت قرار دارد که حدود ۴۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود و ابعاد آن نیز: ۱۹۴ × ۵/۱۲۰ × ۲/۱۰ میلی‌متر است و ۳۲۰ گرم وزن دارد. این تبلت از پردازندهARM AML8726-MX Chipset – Dual Core Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی ۸ گیگابایت، حافظه در دسترس کاربر ۶ گیگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه بهره می‌برد. صفحه نمایش لمسی از نوع LED-backlit IPS LCD در اندازه ۰/۷ اینچی و امکانات ارتباطی چون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – USB و HDMI از جمله ویژگی‌های این تبلت است.


 Innovel I710Bتبلت ایسوس در جمع ارزان قیمت‌ها


تبلت ممو پد اچ دی ام ای ۱۷۳ ایکس کمپانی ایسوس با ۴۶۰ هزار تومان قیمت و حافظه۱۶ گیگابایتی یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های ارزان قیمت محسوب می‌شود. این تبلت در ابعاد۸/۱۰ × ۶/۱۲۰ × ۸/۱۹۶ میلیمتر و وزن ۳۰۲ گرم دارای پردازنده- MT8125 Chipset – Quad-Core Cortex-A7 و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است که از صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LED-backlit LCD  در اندازه هفت اینچ بهره می‌برد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، GPS، بلوتوث، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین و وب‌کم، حسگر شتاب‌سنج و microUSB از جمله امکانات این دستگاه است.


 Asusتبلت ایرانی دیمو ۷۰۰S خوب می فروشد

تبلت ایرانی دیمو مدل Dimo700Snew Call Simcard Bluetooth نیز که ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد فروش خوبی را در میان تبلت‌های ارزان قیمت به خود اختصاص داده؛ این مدل دارای ۴GB حافظه داخلی و قابل افزایش از طریق افزودن کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت است. دارا بودن صفحه نمایش هفت اینچی لمسی LCD Capacitive و وزن ۳۵۰ گرم و پشتیبانی از سیستم عامل Google Android نسخه‌ ۱/۴ (Ice Cream Sandwich) از دیگر امکانات این تبلت است.


 Dimo700Snew Callتبلت ایرانی جی ال ایکس در جمع پرفروش‌ها


تبلت ایرانی جی ال ایکس مدل TabJet که دارای ابعاد ۱۹۷ × ۱۲۴ ×۱۱ میلی‌متر و وزن ۳۴۶ گرم است نیز در بازار فروش خوبی دارد. این مدل که حدود۴۵۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود از پردازنده ARM Mediatek MT 6577 Chipset , Dual-Core CPU و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی Power VR SGX 531 و صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچ از دیگر امکانات این تبلت است.


 LG X TabJetارزان‌ترین تبلت ایرانی در جمع پرفروش‌ها


تبلت ایرانی ارزان قیمت دیمو ۵۰۰ که حدود ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد نیز در جمع پرفروش‌های ارزان قیمت دیده می‌شود. این تبلت در وزن ۳۰۰ گرم و صفحه نمایش لمسی هفت اینچی تولید شده که از سیستم عامل Android 4.0.4 و پردازنده boxchip A13 – 1.2gh پشتیبانی می‌کند. دارا بودن حافظه داخلی ۴GB با قابلیت افزایش تا ۱۶GB و حافظه رم ۵۱۲ mb ddr3 از دیگر ویژگی‌های این تبلت است.



:: برچسب‌ها: تبلت , اندروید , بازار دیجیتال,

نوشته شده توسط رضا در جمعه 2 اسفند 1392




صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com