مدیریت مطالب جدید در دستان شما..


آرشيو مطالب

6 خرداد 1393

1 خرداد 1393

3 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

6 فروردين 1393

5 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

6 بهمن 1392

3 بهمن 1392

7 دی 1392

6 دی 1392

4 دی 1392

3 دی 1392

2 دی 1392

1 دی 1392

لینک دوستان

قالب وبلاگ

رز سیاه

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تازه و آدرس zarif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
رضا
بازی ها

نويسندگان
اپل , اندروید , اپل , سامسونگ , بازی , تبلت , سامسونگ , اینترنت , سونی , سونی , نرم افزار افزایش , گوشی موبایل , آیفون , مایکروسافت , ویندوز ,


درباره وبلاگ



گویند افلاطون بر سر آکادمی خود بنری زده بود که هر کس تکنولوژی نمی داند وارد نشود. سلام دوستان این رسانه برای افزایش دانش شما عزیزان تعبیه شده. به طورکل می توان اعلام کرد که بیشتر مطالب این وبسایت به صورت آزاد برای عموم نگاشته شده اما امکان این هم وجود دارد که در آینده برخی از مطالب سرفا جهت اعضا ی سایت آماده بشود پس بهتره همین الآن عضو سایت بشین. رضا

پیوند های روزانه

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

خاطرات خود را ری‌استارت کنید

ثبت 9 رکورد اورکلاکینگ با مادربردهای سری 9 گیگابایت

اپلیکیشن جام‌جهانی ، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

گوگل در حال ساخت شبکه وای‌فای بر فراز ابرها

آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه

HP 7 Plus یک تبلت 100 دلاری با اندروید جلی‌بین است

اینستاگرام با حکم قضایی فیلتر می شود

جزییات کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2014

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

آیا استفاده از پروتئین‌ها حس بویایی را به گجت‌ها می دهد؟

گلکسی‌ نوت 4 مجهز به قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری خواهد بود

شارژر بی‌سیم جی 3 ال‌جی متفاوت از دیگر شارژرهای بی‌سیم است!

فایل منیجر ویندوزفون 8.1 مایکروسافت تا آخر خردادماه از راه می‌رسد

جی 3 ال‌جی با پشتیبانی تا 2 ترابایت مجهز خواهد بود

قیمت گوشی Sony Xperia Z2 در ایران مشخص شد

خوبی ها و بدی های عینک گوگل را بخوانید

هدست G430 ؛ صدایی به وسعت میدان جنگ

گوشی دوسیم‌کارته فقط HTC Desire 700

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 34510
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Online User


تصویر جعبه Galaxy S5 و مشخصات آن فاش شد
تقریباً تمام مشخصات احتمالی Galaxy S5 پیش تر فاش شده بودند. اما حال تصویر جعبه (بخوانید احتمالی) این گوشی لو رفته است که به همراه بنچ مارک لو رفته از AnTuTu، برخی از مشخصات قبلی را نقض می کند.

حاشیه ی این عکس نشان می دهد که شکل جعبه ی S5 همانند Note 3 و S4 است. همچنین تصویر مربوط به جعبه ی نسخه Snapdragon است که معمولاً نسخه ی بهتری خواهد بود.

از مشخصاتی که با مشخصات پیشین متفاوت است می توان به پردازنده ی 4 هسته ای Snapdragon 800 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز اشاره کرد (بر اساس بنچمارک AnTuTu) که می توان نتیجه گرفت Snapdragon 805 برای استفاده ی انبوه در این گوشی آماده نشده است.
همچنین به دوربین 20 مگاپیکسلی اشاره شده که پیشتر فکر می کردیم 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به 3 گیگابایت حافظه ی رم، باتری 3000mAh و نمایشگر 5.25 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1440x2560 اشاره کرد.


حال باید بنشینیم و منتظر عرضه ی رسمی پرچمدار جدید سامسونگ باشیم.


:: برچسب‌ها: Samsung , گلکسی اس 5 , اسکنر چشمی , اسکنر اثر انگشت , MWC 2014 , سامسونگ , گوشی سامسونگ ,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 23 بهمن 1392




سیستم عامل لینوکس کجاها به درد می‌خوره؟
حتی اگر شما یک کاربر ویندوز و یا مک هستید، دانستن شیوه‌ی استفاده از لینوکس یک مهارت با ارزش محسوب می‌شود و می‌تواند به شما در اجرای مجموعه‌ای از فعالیت‌های فوق‌العاده کمک کند؛ حتی اگر بعنوان سیستم‌عامل اصلی دستگاه شما مورد استفاده قرار نگیرد. در ادامه به ده راه برای استفاده از لینوکس خواهیم پرداخت که نیازی به مهاجرت کامل شما به این سیستم‌عامل نخواهد داشت.

10- رفع عیب دیگر کامپیوترها


شما برای بهره بردن از لینوکس حتی لازم نیست آن را بر روی سیستم نصب کنید؛ تمام آنچه نیاز است، داشتن دیسک زنده‌ی این سیستم‌عامل است. در صورتی که سیستم‌عامل اصلی شما اجرا نمی‌شود و یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، CD یا DVD دیسک زنده لینوکس را بوت کرده و به سادگی از فایل‌های مهم خود پیش از نصب مجدد سیستم‌عامل پشتیبان تهیه کنید. شاید دل‌تان بخواهد کمی هم در محیط دلنشین این سیستم‌عامل به گشت و گذار و مکاشفه بپردازید. لینوکس همچنین می‌تواند شما را در صورتی که بصورت تصادفی کل هارد درایو خود را فرمت کرده‌اید نیز یاری رساند. البته تمامی دیسک‌های نجات سیستم موجود لینوکس نیستند و نمونه‌های مستقل بسیار خوبی نیز وجود دارند؛ اما میزان اندکی دانش لینوکس می‌تواند شما را مبدل به یک حرفه‌ای در امر عیب‌یابی سیستم کند.

۹- کروم‌بوک خود را کاربردی‌تر کنید


سیستم‌عامل کروم در عین سادگی و مزایایی که دارد، از محدودیت‌های شدیدی برخوردار است که کاربران را بطور مرتب مجبور به روی آوردن به دسکتاپ سنتی می‌نماید. برنامه‌های فراوانی به منظور ویرایش صوت و تصویر و کدنویسی و... برای کروم وجود دارد اما اگر نیاز به یک سیستم‌عامل قدرتمندتر داشته باشید لازم است به شما بگوییم که نصب یک توزیع لینوکس در کنار کروم به سادگی آب خوردن است. البته در لینوکس خبری از فتوشاپ نخواهد بود ولی معادل‌های قدرتمندی برای اغلب برنامه‌ها در این سیستم‌عامل یافت می شود که به راحتی اغلب کارهای شما را راه خواهد انداخت. همینطور در صورتی که یک متخصص شبکه بوده، برنامه‌نویس تکنولوژی‌های غیرمایکروسافتی هستید یا امنیت در درجه اول اهمیت شما قرار دارد، جایی برای درنگ باقی نخواهد ماند.

۸- میزبانی یک وب‌سایت یا برنامه تحت وب


مسلما شگفت‌زده خواهید شد اگر بدانید که چه میزان از وب‌سایت‌هایی که بصورت روزانه به آن‌ها سر می‌زنید در حقیقت بر روی لینوکس اجرا می‌شوند. در صورتی که شما هم قصد ساخت یک وب‌سایت داشته باشید احتمالا به همین سیستم روی خواهید آورد. نکته‌ی جالب‌تر این است که بدانید به چه سادگی می‌توان با تهیه یک وب‌هاست مبتنی بر لینوکس، نسبت به راه‌اندازی خبرخوان RSS شخصی یا سیستم ذخیره‌سازی مشابه دراپ‌باکس اما بصورت کاملا اختصاصی با OwnCloud اقدام نمود. البته چنین اقدامی را بر روی سیستم مبتنی بر لینوکس خانه نیز می‌توان انجام داد ولی فرآیند بسیار پیچیده‌ای در میان خواهد بود؛ البته چنین اقدامی کنترل کامل بر اطلاعات را برای شما به همراه خواهد داشت. با این حال پیشنهاد می‌کنیم از وب‌هاست‌هایی که بر روی سرورهای قدرتمند با دسترسی شبانه‌روزی و آپ‌تایم بالا قرار دارند استفاده نمایید.

۷- کار با هارد درایو و پارتیشن‌ها


در صورتی که از سیستم خود بصورت بوت دوگانه استفاده کنید، هنگامی که تصمیم به تغییر و جابجایی پارتیشن‌ها (درایوها) داشته باشید، اوقات بسیار ساده‌تری را با لینوکس و نرم‌افزار GParted سپری خواهید کرد. الزامی به نصب این سیستم‌عامل نیست؛ همانطور که گفته شد می‌توانید تنها از دیسک زنده بهره ببرید. حتی اگر دلیلی برای بوت چندگانه‌ی سیستم نداشته باشید، باز هم هنگام مهاجرت بر روی یک درایو SSD و یا انتقال داده‌ها به هارد دیسک جدید، به کمک لینوکس نیاز پیدا خواهید کرد. همینطور اگر قصد پاکسازی اطلاعات موجود بر روی یک دیسک آن هم بصورت غیرقابل بازگشت را دارید، لینوکس به سادگی می‌تواند این کار را به امن‌ترین شیوه‌ی ممکن با کمک برنامه‌هایی نظیر Wipe برای شما انجام دهد.

۶- همه چیز را خودکار کنید


با کمی دانش لینوکس و یک کامپیوتر ارزان (همانند رسپبری پای) خواهید توانست هر نوع گجت اتوماسیون خانگی بسازید. می‌توانید خانه را به کمک سیری کنترل کنید، تقویم گوگل را بر روی دیوار قرار دهید، سیستم نظارت و مراقب خانگی نصب نمائید، پرده‌ها و وضعیت هوای خانه را کنترل کنید، موسیقی را در اتاق نشیمن خانه استریم کنید، یک قاب عکس دیجیتال بسازید، یک ساعت هشدار بر اساس طلوع خورشید ایجاد کنید و تقریبا هر کار دیگری که فکرش را بکنید با یک برد کوچک که بتواند لینوکس را اجرا کند قابل دستیابی است. با یک برد ارزان قیمت نظیر Raspberry Pi و یک سیستم‌عامل آزاد نظیر لینوکس، شما بجای محدود شدن به کیف پول‌تان تنها به قوه‌ی تصور و خلاقیت خود محدود خواهید بود.

۵- یک سرور خانگی برای پشتیبان‌گیری، استریم، تورنت و... ایجاد کنید


در صورتی که مایل نیستید کامپیوتر خود را بیست و چهار ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته برای اشتراک فایل‌ها یا دانلود تورنت روشن نگاه دارید، یک سیستم کوچک لینوکسی ممکن است راه‌حل بهتری باشد. با یک کامپیوتر قدیمی یا یک سیستم جدید ارزان قیمت، شما قادر خواهید بود یک سرور خانگی ایجاد کنید که فایل‌های پشتیبان شما را نگهداری کرده، موسیقی و ویدئو را استریم نموده، به دانلود و یا Seed کردن تورنت پرداخته و بصورت همزمان همانند یک سیستم قدرتمند به اجرای هر وظیفه‌ی دیگری که شما بر آن محول کنید مبادرت ورزد.

۴- یک مدیاسنتر اختصاصی یا کنسول بازی بسازید


در صورتی که مایل باشید می‌توانید یک سیستم و یا برد ارزان لینوکسی را به سادگی به یک مدیاسنتر بی نقص بدل کنید. نرم‌افزار XBMC بر روی لینوکس بسیار عالی عمل کرده و می‌تواند مرکز چندرسانه‌ای خانه شما را در دست گیرد. همچنین با نصب توزیع Steam شرکت Valve که بر مبنای دبیان توسعه داده شده است می‌توانید سیستم خود را به یک کنسول بازی بدل کنید که به زودی تمامی عناوین بزرگ عرضه شده توسط Valve بر روی آن قابل اجرا خواهد بود؛ حتی این کمپانی مدعی عملکرد بهینه‌تر و بهتر لینوکس در زمینه‌ی بازی‌های کامپیوتری است. البته برای رسیدن به نتیجه نهایی و دیدن بازی‌های بیشتر، همچنان باید منتظر ماند، چرا که در حال حاضر همه چیز در مرحله‌ی آزمایش قرار داشته و توان رقابت با سایر کنسول‌ها را نخواهد داشت.

۳- مباحث شبکه، هک و امنیت را با امکانات بهینه‌تر دنبال کنید


برخی توزیع‌های لینوکس نظیر BackTrack که به تازگی به Kali تغییر نام داده است، بطور اختصاصی و متمرکز بر مباحث تست سیستم‌های امنیتی توسعه یافته‌اند. بر این اساس، شما خواهید توانست به یادگیری مسائلی همچون چگونگی هک کردن پسوردهای وای‌فای WEP یا WPA پرداخته و شیوه‌های ایمن‌سازی آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. چنین روشی راه بسیار فوق‌العاده‌ای برای یادگیری بیشتر در خصوص امنیت شبکه‌ی شخصی خودتان محسوب می‌شود و ذهن شما را در خصوص حفظ امنیت خود در مقابل حملات مشابه به تکاپو می‌اندازد. البته ما توصیه نمی‌کنیم که از این توانمندی‌ها به منظور اهداف مخرب استفاده کنید، اما دانستن ترفندهای مخرب راه مشخصی برای جلوگیری از آن‌ها خواهد بود.

۲- سیستم قدیمی یا کند خود را دوباره احیا کنید



این بخش یکی از مشخص‌ترین و محبوب‌ترین بهره‌هایی است که می‌توان از لینوکس برد. در صورتی که یک PC در اختیار دارید که به نظر روزهای خوش آن به پایان رسیده است، مسلما ویندوز به هیچ وجه سیستم‌عامل مناسبی برای آن نخواهد بود.  کافی است یک توزیع سبک لینوکس نظیر Lubuntu (یا اگر خوره‌ی کامپیوتر هستنید و ابایی از سختی ندارید ArchBang) بر روی آن نصب کنید و سیستم شما دوباره همانند یک دستگاه نازه شروع به نفس کشیدن خواهد کرد. البته توزیع‌های با محیط کاربری مدرن لینوکس نظیر Ubuntu نیز به نسبت ویندوز مصرف منابع بهینه‌تری دارند و اگر سیستم شما آنقدرها هم قدیمی نیست امتحان آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. ممکن است این سیستم قادر به اجرای تمامی وظایف سنگین سیستم‌های امروزی نباشد ولی مسلما این اقدام بهتر از بلا استفاده رها کردن آن است.

۱- در مورد نحوه‌ی عملکرد کامپیوتر بیشتر بدانید


در صورتی که هیچ یک از موارد بالا آن چیزی نیست که شما به آن نیاز دارید، چطور است کمی روحیه‌ی عملگرایی داشته باشید و کمی بیشتر در مورد نحوه‌ی کار کردن سیستم‌های کامپیوتری بدانید؟ بسیاری از وسائل امروزه سیستم‌عامل لینوکس را اجرا می‌نمایند؛ از تلویزیون‌ها گرفته تا گوشی‌های اندرویدی در جیب‌تان. یادگیری لینوکس تنها یک سرگرمی جالب نیست، بلکه این دانش به شما کمک خواهد کرد که بدانید چه چیزی باعث رشد و پیشرفت و تیک تاک کردن اغلب دستگاه‌های امروزی شده است. ما توصیه می‌کنیم با چیزی شبیه Ubuntu و یا Mint این سفر را آغاز کنید، زمانی که کمی بیشتر با این محیط آشنایی پیدا کردید، وارد توزیع‌هایی نظیر فدورا و یا حتی آرچ شوید و یادگیری واقعی را آغاز کنید. صدها توزیع عالی وجود دارد که هر یک با اهداف و نیازهای خاصی تطابق دارد و حتی شما هم توزیع محبوب خود را پیدا خواهید نمود. مطمئن باشید این مهارت روزی به کار شما خواهد آمد.


آنچه گفته شد اغلب با تمرکز بر عدم جایگزینی لینوکس با سیستم‌عامل پیش‌فرض شما بود. اما باید بدانید که لینوکس طی سال‌های گذشته در زمینه دسکتاپ و رابط‌های کاربری پیشرفت‌های چشمگیری به خود دیده است. شاید شما هم با آزمایش یکی از توزیع‌های مدرن لینوکس و استفاده از محیط‌های گرافیکی نظیر Unity یا GNOME تجربه دلنشین‌تری از کار با کامپیوتر پیدا کنید.


:: برچسب‌ها: لینوکس , سیستم عامل , linux ,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 23 بهمن 1392




بوگاتی ویرون؛ خودرو رسمی جدید پلیس دبی!
بدون شک پلیس دبی بهترین ماشین‌های دنیا را در اختیار دارد، از خودروهایی نظیر لامبورگینی آونتادور گرفته تا آستون مارتین وان ۷۷ و مرسدس بنز G63 AMG تیونیگ شده توسط باربوس، همگی این خودروها در اختیار پلیس دبی قرار دارند.

با این حساب آیا پلیس دبی به خودرو دیگری نیاز دارد؟ هنوز جای سریعترین خودرو جهان در میان ماشین‌های پلیس دبی خالی است، درست حدس زده‌اید بوگاتی ویرون! اخیراً این خودرو نیز به جمع خودوروهای پلیس دبی ملحق شده است.

Bugatti-Veyron-Dubai-Police

پلیس دبی، بوگاتی ویرون را مانند سایر ماشین‌های خود به صورت سبز و سفید رنگ آمیزی کرده است. بوگاتی ویرون استفاده شده در پلیس دبی از نوع استاندارد است و دارای موتور ۸ لیتری quad-turbocharged می‌باشد، این خودرو ۱۰۰۱ اسب بخار تولید می‌کند و دور موتور آن معادل ۹۹۲ پوند-فوت می‌باشد، حداکثر سرعت این خودرو ۴۰۷ کیلومتر است.

قیمت بوگاتی ویرون بیشتر از یک میلیون دلار است و می‌توان گفت که تا این لحظه گران‌ترین خودرو پلیس دنیاست. آستون مارتین وان ۷۷ نیز قیمتی بالای یک میلون دلار دارد که این خودرو نیز در خدمت پلیس دبی است. دارندگان خودروهای فراری ۴۵۸ و مک لارن MP4-12C در مقابل بوگاتی ویرون احساس حقارت می‌کنند، البته یقیناً از این خودرو در عملیات عادی پلیسی استفاده نمی‌شود.

ferrari-dubai-police

مقامات رسمی این کشور معتقد هستند تا حضور این خودروها در خیابان باعث می‌شود تا توریست‌ها احساس امنیت بیشتری داشته باشند. اگر پلیس دبی به این روال ادامه دهد، احتمالا در آینده باید شاهد به کارگیری هواپیمای جنگنده و حتی سفینه‌های فضایی پلیس باشیم!



:: برچسب‌ها: بوگاتی ویرون , خودرو رسمی , پلیس دبی ,

نوشته شده توسط رضا در چهار شنبه 23 بهمن 1392




روتوش عکس با فتوشاپ؛ سفید کردن دندان‌ها
لبخند یک شخص شاید اولین چیزی باشد که طرف مقابل متوجه آن می شود، چه کسی بدش می آید که با سفید شدن دندانش جوان تر و جذاب تر بشود؟ مشکلی که وجود دارد این است که اگر دندان ها را بیش از حد سفید کنید می تواند باعث حواس پرتی شود (اگر تنها چیزی که در عکس متوجه آن می شوید دندان ها باشند یعنی در سفید کردن آنها زیاده روی کرده اید).


با توجه به این مسائل ما دندان ها را آنقدر که در عکسهای مدلینگ سفید می کنیم در عکسهای خانوادگی سفید نمی کنیم.

1- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ: قدم اول


عکسی که می خواهید روی آن کار کنید را باز کنید، دکمه Ctrl + 1 را بزنید و یا بر روی ابزار زوم دوبار کلیک کنید تا برگنمایی عکس به حالت ۱۰۰% در آید. رنگ خروجی قلم را سفید مطلق انتخاب کنید، برای این کار در نمودار رنگ ها موس را به بالاترین و چپ ترین قسمت نمودار ببرید. سپس با زدن دکمه B قلم مو را انتخاب کنید و مقدار Hardness آن را چیزی بین ۰ تا ۲۰ درصد بگذارید، و اندازه قلم مو را کمی کوچک تر از دندانی که می خواهید روی آن بکشید انتخاب کنید (اندازه قلم مو برای کار کردن روی دندان های جلو باید بزرگ تر از دندان های عقب باشد). مقدار Opacity را هم روی ۱۸% بگذارید.

آموزش روتوش عکس- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ
2- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ: قدم دوم

با ابزار قلم مو روی سطح هر دندان را رنگ بزنید، با نگه داشتن هر کلیک فقط سطح یک دندان را رنگ کنید. در این نمونه ای که روی آن کار شده دندان های پایینی هم به وضوح دیده می شوند و هم سفید هستند، اما باز ما روی آنها را هم رنگ می زنیم. ( در بعضی اشخاص دندان های زیری با سایه دندانهای بالایی کمی تیره می شوند که در ویرایش دندان این اشخاص نباید دندانهای پایینی را به اندازه دندانهای بالایی سفید کنیم، این کار باعث غیر طبیعی شدن دندانهای آن شخص می شود).

آموزش روتوش عکس- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ
3- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ: قدم سوم

اگر تصمیم گرفتید که دندان ها را سفید تر کنید (همانطور که ما در ویرایش این عکس به این نتیجه رسیدیم)، دوباره روی دندان ها رنگ سفید بزنید. (اگر بخواهید می توانید به حالت اول برگردید و با Opacity بالاتر روی دندانها را رنگ بزنید. ما ترجیح می دهیم تا این کار را در چند مرحله انجام دهیم تا کنترل بیشتری روی کارمان داشته باشیم). اگر در هنگام سفید کردن دندانها قسمتهایی که نمی خواستید (قسمت های خارج از دندان ها مثلا لب) را سفید کردید با زدن دکمه Y ابزار History Brush را انتخاب کرده و با کشیدن آن روی قسمتهای به اشتباه رنگ شده کارتان را اصلاح کنید.

آموزش روتوش عکس- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ
4- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ: قدم چهارم

با زدن دکمه S ابزار Clone Stamp را انتخاب کنید و Opacity آن را روی ۳۰% بگذارید و هر قسمتی از دندان و لثه که رنگی نا مناسب، نور نا متعادل یا انعکاس نوری دارد را از بین ببرید. از بین بردن انعکاس نور از روی دندان و لثه یک کار سلیقه ای است و به خود شما بستگی دارد. در مثال اول ما تمام انعکاس ها را از بین برده ایم، اما در مثال دوم با استفاده از ابزار History Brush مقداری از این انعکاس ها را برگردانده ایم، تنظیمات History Brush را برای این کار به این صورت تنظیم کردیم: Opacity 30% و Hardness 0%.

آموزش روتوش عکس- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ
5- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ: قدم پنجم

کمی بزرگنمایی عکس را کمتر کنید تا بتوانید مقدار بیشتری از صورت را ببینید، و در حالی که نگاه شما به تصویر است، روی بالاترین گزینه در پنجره History کلیک کنید ( برای اینکه عکس را در حالت اولیه آن ببینید)، سپس روی آخرین گزینه در پنجره History کلیک کنید، چند بار این کار را تکرار کنید تا بین عکس اولیه و ویرایش شده مقایسه ای داشته باشید (یادتان باشد، در هنگامی که گزینه ای غیر از گزینه آخر در قسمت History انتخاب شده است تغییری در عکس ندهید، چرا که هر تغییری روی عکس انجام دهید کارهای انجام شده از قسمت انتخاب شده به بعد از بین خواهند رفت!) آیا دندان ها بهتر شده اند و هنوز طبیعی به نظر می رسند؟ ( البته اگر هدف شما طبیعی بودن عکس است) اگر احساس کردید بیش از اندازه سفید شده اند، ابزار History Brush را انتخاب کنید و با Opacity 30% روی آن بکشید تا کمی از عکس اصلی را برگردانید و سفیدی دندان کمی کم شود.

آموزش روتوش عکس- سفید کردن دندان ها با فوتوشاپ

جمع بندی


یک لبخند زیبا می تواند عکس را زنده کند. مقدار سفیدی ای که به دندانها اضافه می کنید به خود شما بستگی دارد، و همچنین به شخصی که روی عکس او کار می کنید. عکسی که از یک مدل برای کارهای تبلیغاتی گرفته می شود را باید کامل ویرایش کنید و دندانهای مدل را بی عیب و نقص کنید، اما در عکسهای خانوادگی کمی سفید کردن و از بین بردن ایرادات بزرگ دندان کفایت می کند.


:: برچسب‌ها: فوتوشاپ , روتوش عکس , آموزش , سفید کردن دندان ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392




تنها دوربین عکاسی بازگشته از سفر به کره ماه به حراج گذاشته می‌شود!
فضانوردان ماموریت‌های فضایی موسوم به آپولو دوربین‌های عکاسی ۷۰ میلی‌متری  با مارک Hasselblad  را برای تصویربرداری بر روی کره‌ماه با خود حمل می‌کردند و تصاویر گرفته شده تو سط این دوربین‌ها اکنون جمع‌آوری شده و حتی به صورت آنلاین نیز قابل مشاهده است.

Apollo-15

اما در این مطلب نمی‌خواهیم در مورد تصاویر این دوربین‌ها سخن بگوئیم بلکه قصد دارید در مورد خود این دوربین‌ها سخن بگوئیم که ۱۴ دوربین طی سال‌های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۲ به کره ماه فرستاده شد که بیشتر این دوربین‌ها به دلیل مشکلات مربوط به حمل بار و وزن آنها در کره ماه رها شدند. از این تعداد دوربین تنها یک مورد به کره زمین بازگشته که قرار است در اول فروردین ماه سال آینده به حراج گذاشته شود.

70mm-Hasselblad-camera-in-APOLLO-15

این دوربین توسط فضانوردی با نام جیم ایروین در سال ۱۹۷۱ طی پروژه فضایی آپولو ۱۵ مورد استفاده قرار گرفته بود و وی موفق به گرفتن ۲۹۹ عکس از سطح کره ماه با این دوربین شده است. انتظار می‌رود این دوربین با قیمت پایه حدود ۲۰۰ هزار تا ۲۷۰ هزار دلار در یک حراجی واقع در شهر وین به فروش برسد.

در حال حاضر این دوربین در اختیار یک کلکسیونر ایتالیایی قرار دارد و شماره ۳۸ بر روی آن نقش بسته است. این شماره دقیقا همان شماره‌ای است که در تصاویر گرفته شده از کره ماه نیز می‌توان مشاهده کرد. پیتر کالن مالک حراجی که قرار است این دوربین در آن به حراج گذاشته شود، گفته است که شماره ۳۸ چاپ شده بر روی این دوربین صد در صد اصلی بودن آنرا تایید می‌کند.



:: برچسب‌ها: دوربین عکاسی , سفر به کره ماه , حراج ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392




سرعت و حجم استفاده اینترنت خود را رصد کنید
اگر حجم ترافیک اینترنت شما نا محدود نیست، جزو خیل عظیمی از کاربران هستید که نیازمند مراقبت از حجم اینترنت خود و رصد مداوم میزان استفاده از آن هستند. در واقع توصیه اکید به شما این است که برای آنکه هزینه اضافی در ماه برای اینترنت خود پرداخت نکنید، به شکل مرتب و حتی ساعتی به مراقبت از حجم ترافیکی خود بپردازید. با این ابزار میتوانید علاوه بر انجام این مهم، سرعت اینترنت خود را نیز به شکل مداوم رصد کنید.

 

یکی از مشکلات اساسی برای کاربرانی که از اینترنت محدود و با حجم مشخص از ترافیک در ماه استفاده میکنند، آن است که اغلب پیش از اتمام ماه، حجم ترافیکی آنها به اتمام میرسد – حداقل برای ما بارها اینگونه بوده است! از سویی سر زدن به وب سایت ارائه دهنده خدمات اینترنت یا ISP برای وارسی میزان مصرف اینترنت نیز کار چندان جالبی نیست و نیازمند حوصله و زمان زیادی است، ضمن آنکه امکان رصد مداوم را نیز نمیدهد.

 

در نتیجه فکر بهتر آن است که ابزاری در دست کاربران باشد که به واسطه آن بتوانند ضمن رصد مداوم حجم استفاده شده از اینترنت خود، به شکل مدام سرعت اینترنت خود را نیز بررسی کرده و از برقراری ارتباط به شکل معمول مطمئن شوید.

 

برای این منظر نرم افزارها و ابزارهای زیادی یافت میشود که در بین آنها NetTraffic یک نمونه جالب توجه است که بنا به دلایلی همچون رایگان بودن، حجم اندک و کاربری آسان، در این گزارش آن را به شما معرفی میکنیم:

سرعت و حجم استفاده اینترنت خود را رصد کنید

همانگونه که ذکر شد، حجم این برنامه بسیار اندک و نصب آن بسیار ساده است و از سوی دیگر سبک بودن آن هیچ بار اضافی برای سیستم به همراه ندارد. نکته مهمتر آنکه بعد از نصب این نرم افزار در Tray ویندوز قرار میگیرد و در هر لحظه که شما اراده کنید تنها با یک کلیک میتواند اطلاعات سرعت و حجم استفاده شده را به شما ارائه کند.

 

کلیک کردن بر روی آیکون این نرم افزار در Tray ویندوز شما را با یک پنجره کوچک مواجه میسازد که در آن با یک نمودار سرعت فعلی ارتباط شما نمایش داده میشود. سرعت دانلود و آپلود در این پنجره با رنگهای سبز و قرمز نمایش داده شده است. همچنین این نمودار به شکل Real-Time به روز رسانی میشود و هرگونه رد و بدل شدن داده را ثبت میکند:

 

سرعت و حجم استفاده اینترنت خود را رصد کنید

 

حال برای دریافت اطلاعات جزئی تر بر روی این آیکون کلیک راست کنید و از منوی آن گزینه Statistics را انتخاب کنید:

سرعت و حجم استفاده اینترنت خود را رصد کنید

 

گزارشی که در این صفحه با آن روبرو میشوید به شما اجازه میدهد که بتوانید میزان حجم مصرف شده خود را محاسبه کنید. در تب General شما میتوانید اطلاعات مربوط به حجم مصرف شده را به سال، ماه، روز و ساعت مشاهده کنید. نرم افزار هر آنچه را که منجر به رد و بدل شدن داده ها از طریق Net باشد را ثبت کرده و به شما ارائه میکند.

 

از سوی دیگر این بخش به سه قسمت تقسیم شده است که حجم مصرفی شما را در قالب مصرف فعلی، میانگین مصرف و همچنین پیش بینی مصرف شما نمایش میدهد:

 

سرعت و حجم استفاده اینترنت خود را رصد کنید

 

با کلیک کردن بر روی تب Charts / Tables میتوانید همین اطلاعات را به شکلی گرافیکی مشاهده کنید. در اینجا همچنین میتوانید به تحلیل و بررسی اطلاعات دامنه مشخصی از داده ها بپردازید. به این معنی که در این قسمت میتوانید با مشخص کردن یک تاریخ مشخص، میزان حجم مصرفی طی آن تاریخ را بررسی کنید.

 

سرعت و حجم استفاده اینترنت خود را رصد کنید

 

برای اینکار کافی است که تاریخ مورد نظر خود را از نوار ابزار بالای نمودار گرافیکی انتخاب کنید:

 

سرعت و حجم استفاده اینترنت خود را رصد کنید

 

همچنین میتوانید با کلیک و کشیدن ماوس بر روی یک زمان مشخص بر روی نمودار گرافیکی موقعیت آن زمان خاص را به شکل دقیق تر بررسی کنید. با کلیک بر روی تب Table نیز میتوانید همین اطلاعات را به شکل عدد و ارقام مشخص مشاهده کنید:

 

سرعت و حجم استفاده اینترنت خود را رصد کنید

 

از سوی دیگر در تنظیمات این نرم افزار – کلیک راست بر روی آیکون و انتخاب Settings – میتوانید علاوه بر تغییر تنظیمات نرم افزار برای تعیین عملکرد آن، با تغییر رنگ داده ه، اقدام به شخصی سازی آن نیز بکنید:

 

سرعت و حجم استفاده اینترنت خود را رصد کنید

 

در نهایت اینکه NetTraffic بر روی همه نسخه های ویندوز از XP تا ویندوز 8 قابل اجرا است و با هر دو نسخه 32 و 64 بیتی ویندوز همخوانی دارد.



:: برچسب‌ها: سرعت , حجم , اینترنت ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392




آشنایی با گوشی هوشمند بلک‌بری Z30
با داشتن بزرگ‌ترین صفحه نمایش میان اسمارت‌فون‌های بلک‌بری، باتری بزرگ و پردازنده قوی که آخرین سیستم‌عامل بلک‌بری به نام  BB 10.2 را در خود دارد، Z30 یکی گوشی کانادایی غیر قابل بحث است. کیفیت ساخت بدنه آن عالی است وروکش متالیک دارد. صفحه کلید بلک‌بری‌ها هم که همیشه جزو برتری و تفاوت آنها با دیگر هوشمندهای بازار بوده است در مورد این مدل نیز مصداق دارد. برای آشنایی بیشتر با این سرباز بلک‌بری با ما همراه باشید.

طراحی
بلک‌بری  Z30 طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد. بدنه لاستیکی با روکش متالیک و کیفیت ساخت عالی از مشخصه‌های ساخت این گوشی هوشمند هستند. این دستگاه حدود 170 گرم وزن دارد که در مقایسه با پرچمداران اندرویدی تا حدی سنگین به نظر می‌رسد.


نوار باریکی که در اطراف بدنه قرار دارد و زیر صفحه نمایش به صورت یک لایه فلزی دیده می‌شود و وزن این گوشی آن را بسیار مستحکم و بادوام نشان می‌دهند. جنس پلاستیک نرم و با کیفیتی که در قاب پشت بدنه گوشی کار شده است و بافت فیبرکربنی آن باعث شده‌اند تا گوشی به راحتی در دست بنشیند و لیز نخورد. قاب پشت گوشی قابل جابه‌جایی است. در زیر آن، باتری و جایگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی در بالا و شیار میکروسیم‌کارت در سمت چپ قرار دارند.

جایگاه قرارگیری کلیدهای این گوشی هوشمند کاملا ارگونومیک است. کلیدها قفل و پاور در بالا و در میانه آن لبه قرار دارد تا انگشت به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد و با سرعت بالاتر از گوشی استفاده کند. کلید کنترل صدا نیز در سمت راست قرار دارد و بسیار مستحکم و کلیک‌پذیر به نظر می‌رسد. حتی کلید کوچکی که میان کلیدهای زیاد و کم کردن صدا قرار دارد و کلید دستیار صوتی نامیده می‌شود نیز استفاده بسیار آسانی دارد و بدون نگاه کردن هم می‌توانید از آن استفاده کنید. 

صفحه نمایش

گوشی هوشمند بلک‌بری  Z30، صفحه نمایش 5 اینچ سوپر AMOLED با وضوح 720×1280 پیکسل و رزولوشن اچ‌دی دارد. به دلیل داشتن تراکم تصویر 295 پیکسل در هر اینچ، آیکون سیستم‌عامل BB 10 از فاصله نرمال کج و معوج دیده نمی‌شود و نوشته‌های صفحات وب نیز خوانا و واضح هستند.

این صفحه نمایش رنگ‌ها را بسیار پررنگ و نورانی نشان می‌دهد که نتیجه آن غیرطبیعی بودن رنگ‌ها است. زاویه دید آن نیز از هر دو نظر افقی و عمودی، بسیار خوب است. کیفیت این نمایشگر دقیقا همان چیزی است که از یک صفحه نمایش OLED می‌توان انتظار داشت.

در مقایسه با ال‌سی‌دی‌ها، نور این نمایشگر کمی زیاد است اما روکش ضد انعکاسی که بلک‌بری برای Z30 در نظر گرفته است باعث می‌شود تا محتویات صفحه نمایش در محیط‌های خارج از خانه و زیر نور مستقیم آفتاب نیز خوانایی لازم را داشته باشند. 

رابط کاربری و قابلیت‌ها

سیستم‌عامل BB 10  بسیار سریع، واکنش‌پذیر و پرسرعت است اما باز هم نمی‌توان دلیل قانع کننده‌ای یافت تا آن را به اندروید و iOS و حتی ویندوزفون ترجیح داد. بلک‌بری سعی کرده است این سیستم‌عامل را از همه لحاظ خوب و کاربرپسند طراحی و افکت‌های جالبی روی آن نصب کند. بعلاوه، عملکرد این گوشی بسیار روان است و همچون iOS می‌توان ان را شخصی سازی کرد. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر تصویر زمینه و چیدمان اپلیکیشن‌ها در پانل به سلیقه شخصی اشاره کرد. در مقایسه با گوشی‌های اندروید و ویندوزفون، این رابط طوری نیست که بتوان همه جانبه و کاملا به سلیقه شخصی خود تغییر داد. 

BB 10.2، ویژگی‌های تر و تمیز و جالبی دارد که در مقایسه با دیگر پلتفورم‌ها استفاده آسان‌تری دارد. از جمله باید به قفل خواب صفحه نمایش اشاره کرد که یک ساعت قرمز آنالوگ در دو حالت عمودی و افقی نمایش می‌دهد که برای مکان‌های تاریک و هنگام شب بسیار کاربردی و مناسب است. هنگامی که قفل خواب را فعال می‌کنید، نوتیفیکشین‌های گوشی غیر فعال می‌شود و با یک ضربه روی ساعت می‌توانید آلارم دستگاه را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین از همان‌جا می‌توانید ساعت یا روز تنظیم ساعت را تغییر دهید. این گوشی کلیدهای خانه، منو یا بازگشت ندارد. در عوض، صفحه اصلی گوشی شامل سه پانل جداگانه اپلیکیشن، اکتیو فریم و بلک‌بری Hub است.  

با کشیدن صفحه به سمت راست یا چپ می‌توانید به هر کدام از این پانل‌ها دسترسی داشته باشید. هنگامی که در برنامه خاصی قرار دارید، با بالا کشیدن کلید حاشیه‌ پایین و رها کردن انگشت خود، نرم‌افزار فعال مینیمایز و به قسمت اکتیو فریم فرستاده  می‌شود.

همچنین باید به پشتیبانی کامل از انجام چند کار هم‌زمان اشاره کرد که همچون دیگر پلتفورم‌ها بسیار خوب عمل می‌کند.

با نسخه BB 10.2 بلک‌بری می‌توانید در هر زمان که دوست دارید به قسمت Peek View بروید و همان حرکت (کشیدن از پایین به بالا) را انجام دهید اما این بار باید انگشت خود را روی نمایشگر نگه دارید و نگذارید خارج شود. با این کار می‌توانید همه نوتیفیکیشن‌های گوشی را به طور یکجا مشاهده کنید و آنها را به بلک‌بری هاب ببرید تا دقیقا ببینید چه هستند. 

اگر بخواهیم صادق باشیم، با اینکه این روش مشاهده و مدیریت نوتیفیکیشن‌های بلک‌بری 10 جالب است اما فعالیت بیشتری از کاربر می‌طلبد.

در پانل بلک‌بری Hub می‌توانید همه نوتیفیکشین‌های گوشی همچون ایمیل، پیامک و تماس‌های از دست رفته را مشاهده کنید. برای این کار، باید انگشت را از پایین صفحه به سمت بالا بکشید و همزمان با اینکه انگشتتان رو صفحه است باید پانل هاب را انتخاب کنید. این حرکات کمی برای کاربر خسته کننده هستند و مسلما ترجیح می‌دهد با چند کلیک ساده به این قسمت برسد. 

نرم‌افزار

باید بدانید بلک‌بری 10 در حال حاضر حدود 70 هزار اپلیکیشن دارد. در خارج از باکس، این گوشی با انواع نرم‌افزارها همچون توئیتر، فیس‌بوک، لینکداین، Foursquare و ... همراه است و می‌توانید گزینه‌های دلخواه را انتخاب کنید. این اپلیکیشن‌ها همچون نسخه‌های موجود در پلتفورم‌های دیگر نیستند. به طور مثال، در نرم‌افزار فیس‌بوک، کاربر قادر نیست پستی را که به اشتباه منتشر کرده است را پاک کند. اما این کار برای کاربران اندروید ممکن است. در ضمن، برنامه‌های جانبی و خارج از دنیای بلک‌بری همچون پاندورا در «آپولو» چندان منطقی و درست کار نمی‌کنند و مشکلات بسیار واضح و مبرهن دارند.

در پانل اپلیکیشن‌های گوشی شاهد آیکون یوتیوب هستیم که با کلیک روی آن فقط صفحه مرورگر باز می‌شود و نسخه موبایلی این وب‌سایت نمایش داده می‌شود. به عبارت دیگر، بلک‌بری 10 از نظر نرم‌افزار هیچ امکانات ویژه‌ای برای جلب کاربران ندارد.
سرویس کنترل صدا یکی از امکانات داخلی سیستم‌عامل‌های مختلف گوشی‌های موبایل است که بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند. اما متاسفانه، بلک‌بری در این زمینه نیز بسیار ضعیف عمل کرده است. اما کاربر با این قابلیت می‌تواند ایمیل، پیامک یا پیغام  BBM ارسال کند. همچنین می‌توانید با یکی از شماره‌های تماس دفترتلفن خود تماس بگیرید، برای قرار ملاقات برنامه ریزی کنید، یادداشت بنویسید و حتی در اینترنت جست‌وجو کنید. البته این قابلیت همچون Siri یا Google Now هوشمند و حرفه‌ای نیست و مثلا نمی‌توانید از او بپرسید: «مایکل جردن کیست؟»  

پردازنده و حافظه

گوشی هوشمند بلک‌بری  Z30، پردازنده 1.7 گیگاهرتز دوهسته‌ای اسنپ‌دراگون S4 Pro Plus MSM8960 و 2 گیگابایت رم دارد. این امکانات باعث عملکرد سریع و روان گوشی می‌شوند. حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت است و کاربر می‌تواند با کمک کارت حافظه میکرو اس‌دی، آن را تا 64 گیگابایت افزایش دهد.
 
اینترنت و اتصالات

مرورگر گوشی بلک‌بری  Z30، تجربه خوبی برای کاربر بر جا می‌گذارد. علاوه بر اینکه می‌تواند به خوبی همه صفحه‌های حاوی مالتی مدیا را با سرعت بالا باز کند، رندرینگ صفحه بالایی نیز دارد. کاربر بسیار سریع در صفحه حرکت و روی آنها زوم می‌کند. بلک‌بری Z30 همچنین به خوبی از عهده باز کردن صفحه‌های فلش نیز بر می‌آید.

در مورد اتصالات، این گوشی هوشمند از  LTE، HSPA و همه پروتکل‌های ضروری وای‌فای همچون 'n' در باند 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به پورت‌هایی همچون HDMI نوع D، NFC و بلوتوث نسخه 4 اشاره کرد.

دوربین

گوشی بلک‌بری  Z30، دوربین 8 مگاپیکسل دارد. دسترسی به این دوربین آسان است و می‌توانید از صفحه نمایش قفل‌شده نیز با فشار و نگه داشتن انگشت روی آیکون دوربین، به محیط عکاسی وارد شوید. البته آیکونی نیز در پایین سمت راست صفحه اصلی قرار دارد که کاربر را به دوربین هدایت می‌کند.

این دوربین رابط کاربری ساده‌ای دارد که با چند آیکون یا کلید کاربر را به گزینه‌های مختلف هدایت می‌کند. در سمت راست صفحه، آیکونی در گوشه بالا وجود دارد که به کاربر امکان سوئیچ میان حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری را می‌دهد و قابلیت جدید Time Shift بلک‌بری نیز وجود دارد. آیکون دیگری نیز در پایین سمت راست قرار دارد که تنظیمات مختلف و حالت‌های مختلف عکاسی همچون عکاسی پیاپی و لرزش‌گیر را در خود دارد. این دوربین قابلیت تنظیم دستی و امکاناتی همچون پانوراما ندارد. با وجود نداشتن کلید شاتر روی صفحه نمایش می‌توانید با کلیک روی هر جای منظره‌یاب عکس بگیرید. در ضمن، یک باکس مربعی نیز وجود دارد که کار فوکوس و دیافراگم دوربین را انجام می‌دهد. برای تغییر موقعیت فوکوس، کافی است روی باکس کلیک کنید و با انگشت آن را به هر کجا می‌خواهید بکشید.

در آخر باید به قابلیت Time Shift اشاره کرد که همچون سفر در زمان عمل می‌کند و عکس‌های متعدد می‌گیرد و شما می‌توانید از میان آنها بهترینشان را انتخاب کنید. یا همه آنها را با هم ادغام و یک عکس خوب و درست ثبت کنید. عکس‌هایی که در فضای بیرون و نور زیاد گرفته می‌شوند کیفیت خوبی دارند. اما در محیط‌های کم نور یا تاریک، جزئیات تصویر به خوبی قابل مشاهده نیستند و عکس نویز بالایی دارد. خوشبختانه، فلاش ال‌ای‌دی می‌تواند تا 20 سانتی‌متر جلوتر را روشن کند اما کیفیت رنگ‌ها کاهش می‌یابد.

این دوربین با کیفیت 1080p فیلم‌برداری می‌کند و به لطف نوردهی خوب، همه جزئیات به خوبی دیده می‌شوند و البته این برای محیط‌های پرنور است و در محیط‌های کم نور همچون حالت عکاسی شاهد نویز بسیاری در تصاویر هستیم. اما باید بدانید دوربین Z30 دو قابلیت جالب در حالت فیلم‌برداری دارد. یکی از آنها عناصر مصنوعی است که برای بهتر دیده شدن جزئیات در عبور از محیط روشن به تاریک ظاهر می‌شود. و دیگری، میکروفون دوربین است که صدای باد یا نویزهای محیط را ضبط نمی‌کند.

کیفیت تماس

کیفیت تماس در گوشی هوشمند بلک‌بری Z30 خوب و قابل قبول است. اما بلندترین حد صدا خیلی بالا نیست و در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا ممکن است به درستی نتوانید صدای مخاطب را بشنوید. به این ترتیب شاید درست‌تر این باشد که بگوییم کیفیت تماس این گوشی کیفیت متوسط دارد.
 
باتری

بلک‌بری بزرگ‌ترین باتری خود را که 2880 میلی آمپر ساعت است در Z30 تعبیه کرده است. این باتری را در گوشی‌های 5 اینچ اندرویدی می‌توان پیدا کرد. با صفحه نمایش خوب و نرم‌افزارهای بهینه شده، می‌توانید بیشتر از دیگر گوشی‌های بلک‌بری از Z30 استفاده کنید. بلک‌بری ادعا دارد این گوشی 18 ساعت مکالمه مداوم در حالت 3G را پشتیبانی می‌کند که 50 درصد از حالت نرمال بالاتر است. به این ترتیب، با استفاده نرمال، باتری آن تا دو روز استفاده را پاسخ‌گو است.

 نتیجه گیری

گوشی‌های بلک‌بری همیشه موردتوجه مدیران و تاجران قرار داشته است. اگر شما هم جزو این گروه هستید، باید بدانید Z30 برای شما کافی است. این گوشی امنیت و ویژگی‌های خوبی برای کاربران خود دارد. در ضمن، طراحی آن نیز شیک و ساده است. 

از رقبای جدی Z30 باید به گوشی بلک‌بری Z10 اشاره کرد. اما صفحه نمایش 4.2 اینچ آن به پای نمایشگر سوپر AMOLED و 5 اینچ Z30 نمی‌رسد. نمایشگر بزرگ تایپ راحت‌تر و اینترنت‌گردی سریع‌تر دارد. در ضمن، عکس و فیلم را نیز با کیفیت بهتری می‌توان در آن مشاهده کرد. 

قیمت پایه بلک‌بری Z30 حدود 600 دلار آمریکا است. این گوشی در میان  گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل بلک‌بری 10 یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود که نوآوری‌های خوبی نیز ارایه کرده است.


:: برچسب‌ها: بلک بری , گوشی , گوشی هوشمند , بلک بری Z30 ,

نوشته شده توسط رضا در شنبه 12 بهمن 1392




صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zarif This Template By Theme-Designer.Com